"O bir portakal yer."

Çeviri:He eats an orange.

May 3, 2014

25 Yorum


SemihBilbey

Ben erkek olarak seçmiştim ama yanlış olarak gösterdi sonuçta. Teknik olarak 3 tekil şahısın Türkçe'de dişil ve eril ayrımı olmadığı için iki şıkta doğru olması gerekmiyor mu ?

August 16, 2014

mehtappira

Eats de ki s takısı neye gore bilen var mı ? Ve neden a değilde an kullanıyoruz


qertys

Sesli harfle başladığı zaman an sessiz ile başladığında a kullanilir


sudenurqq

geniş zamanda he / she / it kullanırken fiil "s" eki alir


MustafaOBA

3.tekil tekil şahıslarda s takısı gelir


Sorgi66

Ikinci sorunun cevabı şu: Eger kelimen sessiz harf ile basliyorsa ''a'' . Yok eğer sesli harf ile basliyorsa ''an'' oluyor.


alitrali

sesli harfle baslayan sozlerde an kullanilir


cansuenol

Eat veya eats bunları neye göre kullaniyoruz ? Mesela Bazı cümlelerde we eats i kabul ediyor bazılarında we eat.


sudenurqq

we eats diye bisey yok hatadir I/you/we/they eat olur he/she/it eats olur


pelinA320

Az once she eats an orange dedim yanlis dedim simdi he eats an orange diyorum yine yanlis diyo


MeryemErva1

An ve a nin gelisinde negibi farklilklar var ?


sudenurqq

a sessiz harfle baslayanlarda an sesli harfle baslayanlarda örneğin an orange a banana o sesli oldugu icin an b sessiz harf oldugu için a gelir


musa-18

Ben the eat a orange yazdim ayni degilmi


sudenurqq

the fiilden önce gelmez they demek istediysen they onlar demek


nightkiss

Anlamadım he ve she farkını nasıl ayrıt edicez ?


sudenurqq

he erkek she kadin


umayk

neden she olmuyo


Hafsa541736

Neden he değilde she acıkcası anlamadım


MJdE0Oju

Doğru yapmama rağmen yanlış cevap olarak gördü


sehercim

Neden she is değil de she eats


EmreBABA

He she it de fiillere s takısı gelir


sudenurqq

eat yemek demek s de he/she/it kullandiginda gelen ek


Ferhat415628

Mesela bana yardımcı olun arkadaşlar ben mesela ingilizcede verdigi gibi cvp dogru veriyorum sıralama yanlış oluyor bunu nasıl belirlicem bana yardımcı olun


merveyavuz34

bnm de aynı oyle oluya duzeltemiyorum bir turlu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.