Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"It rained all day."

Çeviri:Bütün gün yağmur yağdı.

4 yıl önce

23 Yorum


haticeyldr

O bütün gün yağdı neden kabul olmadı

3 yıl önce

ddltwipek

Biri size ingilizce olarak hava bugun nasil dese It is rainy dersiniz yani it boyle hava durumlarinda kullaniliyo yagmur yagdi derken rain was rain mi dicek

2 yıl önce

znurKaya2

Butun gun yagdi oluyor

3 yıl önce

Gkhankerim

Duyduğun şeyi yaz diyor tercüme et değil

11 ay önce

msarim

Günboyu yağdı cümlesini kabul etmedi ama günboyunca yağdı cümlesini kabul ediyor. Çelişmiyor mu?

4 yıl önce

alioygur

"Gun boyu yagmur yagdi" kabul edilmeli

3 yıl önce

kmrc3744

Bence de "gün boyu" tabiri Türkçe'de "gün boyunca" dan daha fazla kullanılan bir terim

3 yıl önce

Yunus.Yaman

Burda it ne alaka

3 yıl önce

ysfky99

Yagmur icin it kullanilir

3 yıl önce

ddltwipek

Yagmak fiilinin ingilizcesi de rain dir rain rained diyemicegimjz icin ıt was rain kullanilmis

2 yıl önce

yunuslgn

It rained kullanılmış..

2 yıl önce

musabi1289

Gün boyu ifadesi kabul edilmedi

2 yıl önce

Gkhankerim

Duyduğun şeyi yaz diyor

11 ay önce

Alper149953

Tum gun yagdi dedim kabul etti neden bu kadar sikinti cektiniz anlamadim

2 yıl önce

muhammed245797

Arkadaslar onun yerini ingilizce yazin

1 yıl önce

bokist1

Aslında arkadaşlar bakılırsa çok cümle çıkıyor ve hepsini eklemek, düşünmek zor oluyordur. Ben diyorum ki daha az sitem edilse sanki biraz daha iyi olur

9 ay önce

tarabyali

Bizde o dedik niye kabul etmedi sonuçta cansız varlıklar için kullanılıyo

3 yıl önce

okankilci

yağmur tüm gün boyunca yağdı cümlesi neden kabul edilmedi sizce

3 yıl önce

kmrc3744

boyunca ifadesinin karşılığı olan kelime bulunmadığı için olabilir.

3 yıl önce

tvfksen

Bütün gün yağmurluydu ifadesi neden yanlış?

1 yıl önce

Someone74

''Bütün gün yağışlıydı'' ile aynı anlam taşımıyor mu?

1 yıl önce

Ebrus35

"Tüm gün yağmur yağdı" dedim yanlış kabul ediyor. "Bütün gün yağmur yağdı" ile arasında fark yok. Türkçeden haberiniz yok mu nedir!

9 ay önce

Esra815669

Butun umudumu yitirdim artik ingilizce mingilizce çalismiycam ya olmuyo butun gun yagdi olacakmis benim yazdigima bak "o her zaman yagmurluydu" yok yok olmuyo

8 ay önce