A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Do you have a bear?"

Fordítás:Van egy medvéd?

4 éve

13 hozzászólás


Clement1974

"Van medvéd?" ez miért nem elfogadható?

4 éve

Mategeller

mert "Van egy medvéd"

2 éve

Maminti.
Maminti.

Elfogadható, jelenteni kell!

4 éve

AdamAngolul

nekem elfogadta

1 éve

Szucs_Judit

Mikor kell do es mikor does?

3 éve

BaronessL

"Does" csak E/3 személynél kell. Tehát ha : "he", "she" vagy "it" az alany! :) "Do" pedig minden más esetben.

3 éve

szlenbence

Van medvéd? Az jó!

3 éve

Adri715

"Van egy mackód?" ez sem volt jó sajnos.... :( pedig a mackó az medve.... :)

3 éve

FodorZselyke

Így igaz! Nekem meg nem volt jó a maci

2 éve

k_gergely

és mikor kérdeznéd meg valakitől hogy: Szia van medvéd

2 éve

Maminti.
Maminti.

Bármikor... Szia, van medvéd? ;)

2 éve

k_gergely

elmés

2 éve

AdamAngolul

hát miotta nem ugyanaz:a medve es a maci?

1 éve

Kapcsolódó fórumok