1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz yüzeriz."

"Biz yüzeriz."

Çeviri:We swim.

May 3, 2014

21 Yorum


dameninns

-s takisi he she it zamirlerinde gelir I you we they de gelmez


Arzu519134

Yuzeriz to swim diyo oyle yazinca yanlis diyo


ecrin730290

Yüzeriz derken algılama= Yüzmek algılıyor, o yüzden=)


SiriusBlack99

Swimi neden svim değil de svam diye okuyor ki?


brgzar_byza

Eğer she, hi ve it diyorsa swims, eğer they yada wi diyorsa swim denir arkadaşlar


mehmet535829

Ya ben anlamadım geniş zamanda s takısı değilmi


Selcen_Ozturk

geniş zamanda -s takısı sadece 3. tekil şahıs (yani "o" ya da "o" olabilecek şahıslar) için gelir


DmyFh

S takısı he she it de gelir.


yusufkaan8

Biz yürürüz we walk olmıyacak mıydı


filiz230608

Yüzmek ne demek düsün


seymademiray

anasını satayım daha önce swim dedim yanlış dedi sonra swims dedim yine yanlış dedi başına we ekledim ikisinide


AhmetSelim945603

We swim yada swims ne farkediyo biri bana söylesin.


EireneLear

We are swimming olmazmı? Yoksa devrik cumlemi ?


f.yagmur

Biz yüzüyoruz olur şimdiki zaman cümle geniş zaman


AhmetTrkme10

Oha ya pardonda dabulu yerine yanlışlıkla v yaptim yanlış oldu


yakupkaradaban

şu s takısı yüzünden uygulamayı silecem amk

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.