"Biz yüzeriz."

Çeviri:We swim.

May 3, 2014

20 Yorum


dameninns

-s takisi he she it zamirlerinde gelir I you we they de gelmez

July 5, 2015

UmutCanakl

Teşekkürler

April 30, 2016

HasretGuls

Thank you

April 6, 2017

Arzu519134

Yuzeriz to swim diyo oyle yazinca yanlis diyo

July 16, 2017

ecrin730290

Yüzeriz derken algılama= Yüzmek algılıyor, o yüzden=)

June 11, 2019

SiriusBlack99

Swimi neden svim değil de svam diye okuyor ki?

August 17, 2015

mehmet535829

Ya ben anlamadım geniş zamanda s takısı değilmi

August 12, 2015

Selcen_Ozturk

geniş zamanda -s takısı sadece 3. tekil şahıs (yani "o" ya da "o" olabilecek şahıslar) için gelir

August 12, 2015

DmyFh

S takısı he she it de gelir.

November 5, 2015

yusufkaan8

Biz yürürüz we walk olmıyacak mıydı

November 23, 2015

mehmetali114228

Doğ4u

February 13, 2016

filiz230608

Yüzmek ne demek düsün

October 22, 2017

berbeyboz

Eğer she, hi ve it diyorsa swims, eğer they yada wi diyorsa swim denir arkadaşlar

March 5, 2016

seymademiray

anasını satayım daha önce swim dedim yanlış dedi sonra swims dedim yine yanlış dedi başına we ekledim ikisinide

May 17, 2016

AhmetSelim945603

We swim yada swims ne farkediyo biri bana söylesin.

October 30, 2016

Arzu519134

Aynen

July 16, 2017

EireneLear

We are swimming olmazmı? Yoksa devrik cumlemi ?

March 19, 2017

f.yagmur

Biz yüzüyoruz olur şimdiki zaman cümle geniş zaman

April 14, 2017

AhmetTrkme10

Oha ya pardonda dabulu yerine yanlışlıkla v yaptim yanlış oldu

January 3, 2018

AhmetTrkme10

Thank you

January 3, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.