1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The girl wants the shoes bec…

"The girl wants the shoes because they are black."

Traducere:Fata vrea pantofii pentru că ei sunt negri.

May 3, 2014

12 comentarii


Von.Slimak

În acest caz propunerea mea : "fata doreste pantofii pentru ca acestia sunt negrii" este eronată (în afară de greşeala de scriere negri cu doi "i") pentru folosirea : "aceştia" în loc de "ei" ?


Dan_gloriosul

Salut. Am adaugat si "acestia" la variantele acceptate. Multumim.


Von.Slimak

Ceau, Mulţumesc frumos.


Dan_gloriosul

Imi place faza cu "ceau" :-)


Von.Slimak

Mi-s mândru-n ţoalele mele :D


Dan_gloriosul

Ai studiat in Moldova?


Von.Slimak

Nu, în Banat.


Dan_gloriosul

Aaaaa, ardelean. Acum are sens :-)


mirela507625

Sunteți ....am scris ,,blak,, în loc de ,,black,, și se consideră ca și greseală toată propoziția?!!!!


emil219822

Nu merge si "...caci ei sunt negri" ?


CraciunEle4

Hei, mi-a dat eroare pt ca am tradus cu "pt" in loc de "pentru"

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.
Începe