1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The girl wants the shoes bec…

"The girl wants the shoes because they are black."

Traducere:Fata vrea pantofii pentru că ei sunt negri.

May 3, 2014

14 comentarii


Von.Slimak

În acest caz propunerea mea : "fata doreste pantofii pentru ca acestia sunt negrii" este eronată (în afară de greşeala de scriere negri cu doi "i") pentru folosirea : "aceştia" în loc de "ei" ?


Dan_gloriosul

Salut. Am adaugat si "acestia" la variantele acceptate. Multumim.


BlanLeviHu

Fata vrea pantofii ei fiindca sint negri. Asa ar fi mai corect:)).


mirela507625

Sunteți ....am scris ,,blak,, în loc de ,,black,, și se consideră ca și greseală toată propoziția?!!!!


PROFUDEMATE

Nu merge si "...caci ei sunt negri" ?


CraciunEle4

Hei, mi-a dat eroare pt ca am tradus cu "pt" in loc de "pentru"


AlexandruM865560

Nu inteleg de ce nu corect raspunsul meu?


IonGrozav

...din cauză că ... este similar cu ... pentru că ...


Adriana649150

Exista vreo modalitate de a schimba intrebarile? Ne plictisiti maxim cu aceleasi intrebari!Citeste cineva aceste comentarii?


Mr.lefty

Este vorba de repetiție


Iuliana668039

Dar eu ce dracu am scris?


StefanPati1

Nu mai scrieti ce nu este de duolingo


Mr.lefty

Scrie cu roșu răspun corect și îmi scade inimi chear dacă eu zic corect ajutor

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.