Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The girl wants the shoes because they are black."

Traducere:Fata vrea pantofii pentru că ei sunt negri.

acum 4 ani

10 comentarii


Von.Slimak

În acest caz propunerea mea : "fata doreste pantofii pentru ca acestia sunt negrii" este eronată (în afară de greşeala de scriere negri cu doi "i") pentru folosirea : "aceştia" în loc de "ei" ?

acum 4 ani

Dan_gloriosul

Salut. Am adaugat si "acestia" la variantele acceptate. Multumim.

acum 4 ani

Von.Slimak

Ceau, Mulţumesc frumos.

acum 4 ani

Dan_gloriosul

Imi place faza cu "ceau" :-)

acum 4 ani

Von.Slimak

Mi-s mândru-n ţoalele mele :D

acum 4 ani

Dan_gloriosul

Ai studiat in Moldova?

acum 4 ani

BaciuRebeca
acum 2 săptămâni

Von.Slimak

Nu, în Banat.

acum 4 ani

Dan_gloriosul

Aaaaa, ardelean. Acum are sens :-)

acum 4 ani

mirela507625

Sunteți ....am scris ,,blak,, în loc de ,,black,, și se consideră ca și greseală toată propoziția?!!!!

cu 2 luni în urmă