"Tabakta su var."

Çeviri:В тарелке вода.

August 16, 2018

4 Yorum


SudeNaz501498

Var nerede acaba?

September 1, 2018

Ebru295811

В var demek ama o insanlar için kullanılmıyor muydu? Burada Ha olması gerekirdi sanki

October 15, 2018

ELIF_1791

На тарелке. Sadece üstünde olurdu ama В тарелке dediğinizde tabağın içinde anlamı taşıyor yani çukur bir tabak olduğuna anlam veriyor.. mesela на тарелке есть яблоко. Tabakta bir elma var( tabağın üstünde) В тарелке 2 яблока (tabağın içinde) tabakta iki elma var.

January 6, 2019

AlfaScorpion

В тарелке есть вода diyebilir miydik?

August 16, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.