1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Tabakta su var."

"Tabakta su var."

Çeviri:В тарелке вода.

August 16, 2018

6 Yorum


Ebru295811

В var demek ama o insanlar için kullanılmıyor muydu? Burada Ha olması gerekirdi sanki


ELIF_Ms

На тарелке. Sadece üstünde olurdu ama В тарелке dediğinizde tabağın içinde anlamı taşıyor yani çukur bir tabak olduğuna anlam veriyor.. mesela на тарелке есть яблоко. Tabakta bir elma var( tabağın üstünde) В тарелке 2 яблока (tabağın içinde) tabakta iki elma var.


Yelmar20

hayır. ruscada B içinde anlamı ifade eder.Ha ise üstünde


ondersimse

Var sözcüğü cümlede kullanılmış В тарелке есть вода yazinca yanlış oluyor var kelimesi olmasaydı cümlede В тарелке вода olurdu


AlfaScorpion

В тарелке есть вода diyebilir miydik?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.