"Tabakta su var."

Çeviri:В тарелке вода.

August 16, 2018

11 Yorum
Tartışma kilitli.


Sudenenn

Var nerede acaba?


Ebru295811

В var demek ama o insanlar için kullanılmıyor muydu? Burada Ha olması gerekirdi sanki


ELIF_Ms

На тарелке. Sadece üstünde olurdu ama В тарелке dediğinizde tabağın içinde anlamı taşıyor yani çukur bir tabak olduğuna anlam veriyor.. mesela на тарелке есть яблоко. Tabakta bir elma var( tabağın üstünde) В тарелке 2 яблока (tabağın içinde) tabakta iki elma var.


Yelmar20

hayır. ruscada B içinde anlamı ifade eder.Ha ise üstünde


ondersimse

Var sözcüğü cümlede kullanılmış В тарелке есть вода yazinca yanlış oluyor var kelimesi olmasaydı cümlede В тарелке вода olurdu


AlfaScorpion

В тарелке есть вода diyebilir miydik?


zgrOzanErd

Hayır. есть Kullandığımızda Tabak suya sahip anlamı çıkar. Veya daima o tabağın içine su koyduğumuz anlamı çıkıyormuş. (Araştırdım)


yunus576575

Bu doğru değil kesinlikle! Есть nerede


eLTuRco07

Sorumlu kimse düzeltmeli bu cümleyi...!!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.