1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "She eats fruit."

"She eats fruit."

Traducere:Ea mănâncă fructe.

May 3, 2014

13 comentarii


AleAlexandra2007

"Fruit" are aceeasi forma atat la singular cat si la plural .


MirceaGher

Cred că te înșeli, căci fruit înseamnă fruct iar fruits înseamnă fructe; dar cred că "băieții" de la Duolingo nu stăpânesc nici engleza și nici româna bine!!!


Dorina549139

Cu cine inveti engleza ,cu doamna de serviciu ?ca nu sti nimic


GabrielaGi335698

Again... Fruits, not fruit


Delia973483

Sunt usoare intrebarile mai ales daca stii deja engleza


CristinaCr437497

Sunt corecte ambele forme "fruit" si "fruits". Este substantiv numărabil si nenumărabil


MirceaGher

Ar fi, dacă am putea să ne dăm seama din context, dacă este vorba de un fruct sau de mai multe!


CristinaCr437497

Spui "Fruit is good for your health" și "My favourites fruits are oranges, strawberries and apples.


SabinaDari

,,Fruit'' e la singular ,deci ar fi corect sa traducem ,, fruct '' si nu ,,fructe''


fantomitzah

Salut, citeste te rog discutia de aici, pe aceeasi tema.


MirceaGher

Așa ar fi corect, dacă am lua traducerea la bani mărunți, cum fac ei cu noi!


ioana...NO.NO.NO

HEY!!!!!!!! Nu vă mai certați!!!!!!!!!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.