"The unit of time is a second."

Μετάφραση:Η μονάδα του χρόνου είναι ένα δευτερόλεπτο.

πριν από 5 μήνες

3 σχόλια


Ioanna678593

"Η μονάδα χρόνου είναι ένα δευτερόλεπτο" το πήρε ως λάθος απάντηση. Δε ξέρω αν φταίει το 21/25 επίπεδο που βρίσκομαι. Σε παλαιότερες ασκήσεις ζητούσε ακρίβεια ως προς το οριστικό άρθρο. Εδώ οι λέξεις είναι: "The unit of time..." και όχι "The unit of THE time...". Περιμένουμε απάντηση από τους δίγλωσσους

πριν από 5 μήνες

Dimitra956826
Mod

Παρ'όλα αυτά, ως σημείωση, θα πω πως στα αγγλικά δεν χρησιμοποιείται οριστικό άρθρο για το time στην συγκεκριμένη περίπτωση, όπως και σε κάθε περίπτωση που μεταφράζεται ως χρόνος, σαν γενική έννοια. Η μετάφραση στα ελληνικά δεν είναι λέξη προς λέξη. :P

πριν από 5 μήνες

spdl79
Mod

I think both translations would be correct, so I've made the του optional.

πριν από 5 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.