"She lives in a large house."

Tłumaczenie:Ona mieszka w dużym domu.

4 lata temu

12 komentarzy


cezar31xd

Big - duży , large - duży, wielki.. Ot cała różnica trzeba się przyzwyczaić po prostu ze coś ma wiele znaczeń. :)

2 lata temu

PanDynia5PL

masz rację

2 lata temu

dusigrosz

Czy zatem można powiedzieć "large price", "large dimension"? Czy też "large" bardziej odnosi się do "obszerności" niż wielkości w sensie np. długości?

1 rok temu

jarek116403

Nie prawda

2 lata temu

MikolajSerafin

Duolingo jest do ćwiczeń a nie do nauki od podstaw. Najlepsza apka jaką spotkałem to Busuu.

4 miesiące temu

tomek.c
tomek.c

Gdy najeżdżam myszką tylko na słowo "lives", to jest ono niepoprawnie wypowiadane, jako "lajws", co nie ma miejsca w pełnym zdaniu. Co gorsza, nie mam możliwości zgłoszenia tego błędu, ponieważ nie pasuje on do żadnej z kategorii, a opcja własnoręcznego wpisania problemu została niestety usunięta jakiś czas temu. Piszę więc z nadzieją, że ktoś to kiedyś zobaczy i poprawi, lub chociaż ten krótki komentarz rozwieje czyjeś wątpliwości :)

1 rok temu

malg_k
malg_k

large określany jest również jako ogromny. big jest odpowiednikiem dużego, mam rację?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Nie, i big i large znaczą duży.

4 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

Ogromny = huge, enormous, vast

3 lata temu

UrbanJan

niestety nie

4 lata temu

Glooth
Glooth

duzy - big ogromny - large .... cmon

2 lata temu

Egzope2

Według mnie large oznacza grubość w dwóch wymiarach, a big wielkość we wszystkich trzech, tyle że nie zawsze wiadomo o który chodzi

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.