1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Этот человек у двери."

"Этот человек у двери."

Çeviri:Bu kişi kapının yanında.

August 17, 2018

9 Yorum


Ali417585

"Bu insan kapının yanında" cevabı da alternatif olmalı!


meteulku_

Kesinlikle, evet! Doğru bir cevap sizinki de ama gözümüzden kaçmış bir cevap, insanlık hali :)


keremshanti

Düzeltin o zaman :)


NerminMuradli

Bu adam kapinin yaninda da dogru olmali


ErenBlbl3

Adam eğer cinsiyetsel bir anlam taşırsa kullanamazsın


casim18

Возле двери olamlı


mustafakaraboyun

Bu kadar yorum uzerine hala "kişi" beklentisinde sistem


Herman570942

Bu insan (adam,)kapinin yaninda. olmali neden duzeltmiyorsunuz?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.