"Этот человек у двери."

Çeviri:Bu kişi kapının yanında.

August 17, 2018

7 Yorum


Ali417585

"Bu insan kapının yanında" cevabı da alternatif olmalı!

August 17, 2018

Altruist_

Kesinlikle, evet! Doğru bir cevap sizinki de ama gözümüzden kaçmış bir cevap, insanlık hali :)

August 17, 2018

keremshanti

Düzeltin o zaman :)

November 14, 2018

NerminMuradli

Bu adam kapinin yaninda da dogru olmali

October 27, 2018

ErenBlbl3

Adam eğer cinsiyetsel bir anlam taşırsa kullanamazsın

December 8, 2018

mustafakaraboyun

Bu kadar yorum uzerine hala "kişi" beklentisinde sistem

January 5, 2019

casim18

Возле двери olamlı

February 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.