"Bu benim kedim."

Çeviri:Это мой кот.

August 17, 2018

9 Yorum


SudeNaz501498

Кот ve кошка nın aralarindaki fark ne

August 19, 2018

Altruist_

kot erkek kedi, koşka dişi kedi.

August 20, 2018

FatullaM

Yaa bende diyorum kot ne? Tşk Mete kardeş

February 19, 2019

NihanTac

Teşekkürler.

September 23, 2018

mihriban222467

Türkçede böyle bır ayrım yok bunu nasıl anlıyacaz.ben koşka dedım cevap kot .bu benim kedım.

December 8, 2018

SudeNaz501498

Bu benim kelimesinin birsürü anlamı var hangisi nerde çözülüyor hala anlamadım мой мои моя ??

August 17, 2018

SudeNaz501498

Nerde kullanılıyor****

August 17, 2018

SudeNaz501498

Кошка kabul etmedi aq niye

August 17, 2018

Altruist_

Küfretmeden önce doğru düzgün sormayı öğren ki insan yerine konulup cevap alabilesin. Biraz saygılı ol lütfen.

  • мой, eril kelimeler için; моя, dişil kelimeler için; моё, nötr kelimeler için; мои, çoğul kelimeler için kullanılır.
August 17, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.