"Bu benim kedim."

Çeviri:Это мой кот.

August 17, 2018

12 Yorum
Tartışma kilitli.


Sudenenn

Кот ve кошка nın aralarindaki fark ne


meteulku_

kot erkek kedi, koşka dişi kedi.


FatullaM

Yaa bende diyorum kot ne? Tşk Mete kardeş


maryugun

Evet te Türkçe de biz ayırmadığımız için sıkıntılı. Sonuç olarak ikisi de yanlış değil


mihriban222467

Türkçede böyle bır ayrım yok bunu nasıl anlıyacaz.ben koşka dedım cevap kot .bu benim kedım.


Aknby

Köpek neyse dışardan bakılınca ne olduğu anlaşılıyor, ama kedinin cinsiyeti ne? Bugüne kadar hiç farketmedim.


Sudenenn

Bu benim kelimesinin birsürü anlamı var hangisi nerde çözülüyor hala anlamadım мой мои моя ??


AlvAysel

Мой (erkek) ve Моя (dişi) ikiside tekil, Мои çoğul. Üçü de ayni çeviriye sahip, ama çoğul ve tekil farki var. Rus dili çok karmaşık bir dil.


Nev.Tac

Teşekkürler.


Hakan-sancakli

Almanca da da katze ve kater var.Bizde sadece kedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.