1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Bu benim kedim."

"Bu benim kedim."

Çeviri:Это моя кошка.

August 17, 2018

8 Yorum


SudeNaz501498

Кот ve кошка nın aralarindaki fark ne


meteulku_

kot erkek kedi, koşka dişi kedi.


FatullaM

Yaa bende diyorum kot ne? Tşk Mete kardeş


maryugun

Evet te Türkçe de biz ayırmadığımız için sıkıntılı. Sonuç olarak ikisi de yanlış değil


mihriban222467

Türkçede böyle bır ayrım yok bunu nasıl anlıyacaz.ben koşka dedım cevap kot .bu benim kedım.


SudeNaz501498

Bu benim kelimesinin birsürü anlamı var hangisi nerde çözülüyor hala anlamadım мой мои моя ??


Aknby

Köpek neyse dışardan bakılınca ne olduğu anlaşılıyor, ama kedinin cinsiyeti ne? Bugüne kadar hiç farketmedim.


Nev.Tac

Teşekkürler.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.