1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Tarihi kanıt yok."

"Tarihi kanıt yok."

Çeviri:There is no historical evidence.

May 3, 2014

13 Yorum


AHLAT1

there is not historical evidence cümlesinde hiç bir hata yokki


Selcen_Ozturk

bu sekilde kullanmak isterseniz araya bir "any" sokmaniz gerekiyor. Ingilizcenin kurallari farkli, bu sekilde cumle eksik. yani ya "there is not any historical evidence" ya da "there is no historical evidence"


savasxxx

https://www.facebook.com/basitingilizce/photos/a.598502120208687.1073741827.598495096876056/634160399976192/?type=1&theater No Not farkına buradan bakabilirsiniz. Not kullanmak için "a/the/any/many" gibi araya bir artikel koymanız gerekir. Ayrıca fiil varsa "not" kullanılır


SabaBenzer

There is not a historical eviedence yazdım. Kabul etmedi


alsusa

O bir hataysa ben de yapıyorum bazen o hatayı. Hata mı değil mi bilen varsa cevap yazabilir mi?


Outlandertr

evidence yerine proof olamaz mı


oykukoparan

aynen ben de aynısını yaptım kabul etmiyo çok saçmaa


BulentBasa

Evidence daha dogru gercekten. (Ben de proof dedim!). Ama bence de proof da kullanilabilir. Hem "kanit" sozcugunun tam karsiti, hem de halk icinde bol bol kullaniliyor.. Ayrica "evidence" karsiligi olarak "bulgu ya da delil" daha dogru.


Nur877316

There burada anlamında ve tarihî kanit yok da burada kelimesi yokki.bu soruya ben "no historical evidence" dedim ve kabul etmedi.Aslinda dogrusu bu ..No historical evidence .Kabul etmemsi duolingoya güvenimi azalttı


hzunoglu

proof ile evidence arasındaki fark nedir?


Asutayb

there is no historical proof dedim kabul edilmedi...


smartmanist

The historical evidence does not exist. Neden olmuyor?


KandemirEmre

"There is not a historical evidence" kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.