1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "The animals see themselves i…

"The animals see themselves in the water."

Μετάφραση:Τα ζώα βλέπουν τους εαυτούς τους στο νερό.

May 3, 2014

13 σχόλια


0restes

"τον εαυτό τους", θα μπορούσε να θεωρηθεί επίσης σωστό; Ναι μεν, δεν υπάρχει αντιστοιχία αριθμού σε σχέση με το αγγλικό κείμενο, αλλά είναι στην ουσία ο τρόπος που θα το λέγαμε στα ελληνικά.


makmar

Σωστό! :-)


obZz4

φυσίκα!!! ειναι και μια αλλη απαντηση απλα!!


charispolyviou

παρακαλω αν καποιος μπορει να βοηθησει εχω δυο αποριες. Γιατι βαζει λαθος τη λεξη (μεσα) στο νερο? και γιατι εδω λεμε (in the water) και οχι (on the water)? Ευχαριστω


ChristinaBoloti

Και στην Ελλάδα λέμε βλέπω τον εαυτό μου μέσα στο νερό. Κατά την άποψη μου το μέσα θα έπρεπε να είναι αποδεκτό.


jeanprendiville

Because in English you say, in the water not on the water.


obZz4

τα αγγλικα ειναι διαφορετικη γλωσαα απο ελληνικα και γι αυτο το λογο υπαρχουν διαφορετικες έννοιες


SiDi647162

Γιατί δεν μπαίνουν μέσα στο νερό για να δουν τον εαυτό τους


charispolyviou

χε χε καλοοο. Αμα τα ζωα μπουν μεσα στο νερο τοτε θα βλεπουν τους εαυτους τους στο λιβαδι.....Εννοω οτι εμεις στη κυπρο λεμε <τα ζωα βλεπουν τους εαυτους τους μεσα στο νερο > ειναι λαθος;


jeanprendiville

I am wondering why it is τους εαυτούς τους and not τα εαυτά τους, since animals are neuter. The pronoun changes, του, της, τους but the εαυτός seems to only change in number but not in gender? Can someone explain?


D_..

The self referring pronoun is "ο εαυτός+___", regardless of the subject's (grammatical or otherwise) gender: masculine and neutral is "ο εαυτός του", feminine is "ο εαυτός της". Full case/numbers table here, search for "Αυτοπαθείς αντωνυμίες" (Paragraph 5.3).


jeanprendiville

Thanks D.. Just what I needed.


LAxt16

Η ίδια πρόταση στον ενικό είναι σωστή με το "μέσα" και εδώ είναι λάθος

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.