1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim yarın onunla bir rande…

"Benim yarın onunla bir randevum var."

Çeviri:I have a date with her tomorrow.

May 3, 2014

58 Yorum


Gloira9

Randevum var diyor ama "appointment" cümlede yok.


murattemurtr

Date kelimesini kullanmış randevu anlamında zaten farkettiyseniz appointment kelimesi öğretilmedi..


glistanakt

Date 'in randevu anlamı da var


enanasya

O zaman ipuçlarına eklenmeli. İpuçları arasında yok.
11 Kasım 2019


sportlive24

zaten "a" appointment olmaz "an" appointment olur


memet837385

"her" yerine "his"i neden kabul etmiyor.


Ra_Taylor

Çünkü his değil him olması gerekiyor


Muratbeli

her kabul edip his 'i kabul etmemesi garip oluyor.. sonuçta biri bayan için biri erkek için için.. erkekle randevu olamaz mı


Ra_Taylor

Çoğunuzun kafası karışmış his değil him olması gerekiyordu o yüzden yanlış


YakupT.

I have a date with her in tomorrow olmuyor mu? 'In tomorrow' yanlış mı


Selcen_Ozturk

yanlış, tomorrowdan önce in on at hiçbiri kullanılmaz


MahmutRece

Neden peki in summer falan oluyo her kelimenin özelliğini ezberlememiz mi gerek.. ben kafamda böyle kodlamıştım böyle bişey görürsen dümdüz yollama araya bi in yapıştır gibi


Gkhan442131

"I have a date tomorrow with her" olmaz mı ?


Bar180036

Bu cümlelerin siralamasi nasil olur birisi anlatabilir mi ?


gser1

Cümle sıralamasını neye göre yapıyoruz?


merve46384

Böyle soruları hiç yapamıyorum


cnn785476

Evet her yerine his kullanabilirim


Ra_Taylor

Kullanamazsın çünkü his değil him olması gerekiyor his erkekler için onun yani sahiplik anlamında kullanılıyor him ise erkekler için ona onu anlamında kullanılıyor


Onur600151

Tomorow u with her'den önce yazmıştım kabul etmedi devrik cümle oluyor heralde


Ravza972789

Yaktın beni yarın


murattemurtr

I have a date "with he" tomorrow şeklindeki cevabim kabul edilmedi neden acaba birisi aciklayabilirsa müteşekkir olurum..


SemihPalaz

There is a appointment with my her tomorrow çok mu yanlış bir çeviri


UurArslank

An appointment olmalı


Woodeland

Tomorrow neden sonda?


halime525037

With yazmayı unuttum.


MedihaMutl

Tomorrow I have a appointment with him Yazdım, kabul edildi


derya541826

Her yerine his de konulabilir


44falcon

"date" ne alaka


44falcon

date yerine appointment olmalı bence


Sebahattin944585

Benim yazdıklarım ile uyari yazisi ayni


ZmrtNeseli

Hayir hatami görmek icin ceabinizi asagi cekince ekran donuyor, Neden oluyor anlamadım.


ibrahimTop712573

Her yerine himvi kabul etmiyor..


faruk197509

(I have with her a appointment tomorrow ) translate den çevirdim Yarın onunla randevum var neresi yanlış bunun


murattemurtr

I have a appointment with her tomorrow olması gerekiyor. appointment kelimesini kabul etmemiş de olabilir dualingo arada saçmalıyor böyle


sibel396524

A yerine an kullanılmalı


Ra_Taylor

Translate türkçe düşünüyor yani ingilizce de böyle olmuyor bir de 'a' değil 'an' olması gerekiyor


Yusuf160580

"With her" mü" her With" mü nasıl anlıyacaz


murattemurtr

Bağlaçları,edatları felan vurgu yapmak yani bağlamak istediğimiz kelimenin önünde kullanıyoruz "with you" gibi bildiğim kadarı ile kural bu sevgili dostum..


bayram932537

Hani ingilizce en kolay dil di 40 yıldır ögrenemedim


Ella487

Him yazdım yanlış diyor!


angel_bmw

Bu ingilizce alistirmalari kim hazirliyorsa lútfen ÎSTÎFA ETSÎN gitsin. Cünkü insani sinir etmekten baska birsey yapmiyor.


akyfen

Öncelikle''onunla''kelimesi '' her'' ve''him '' anlamına geliyor ama burada cümlemin içinde'' her'' kullanırsak'' him''olduğunu söylüyor '' him'' kullanırsak''her'' olduğunu söylüyor ikisinde aynı anlamı taşıdığı için ikisinde olur zaten


fuat101969

cevabım doğru


sibel396524

I have an appointment with him tomorrow , kabul etti


MustafaVef4

Kelimenin anlamı appointment ama cümlede date kullanılıyor


VsalHsnov3

I HAVE AN APPOINTMENT WITH HER TOMORROW - yazdim kabul etdi


Zerrin933145

Cevap eksik verilmis


Zerrin933145

Cevap eksik verilmis


MuratTanyi1

Saçmalık ya bu orada HER yerine HIM de kulanılabilir kişiye gore değişir bu ama HIM kabul etmiyor


Selma424188

"Benim onunla bir tarihim var " naail yani


Ra_Taylor

A değil an kullanılmalı


BerkeAntik

yapay zekaya bak 'I have a date with her tomorrow'u kabul etmiyor him koy diyor...


turkoyuncu2

Evet appointment yok

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.