Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim yarın onunla bir randevum var."

Çeviri:I have a date with her tomorrow.

4 yıl önce

15 Yorum


YakupT.

I have a date with her in tomorrow olmuyor mu? 'In tomorrow' yanlış mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yanlış, tomorrowdan önce in on at hiçbiri kullanılmaz

4 yıl önce

Gloira9

Randevum var diyor ama "appointment" cümlede yok.

4 ay önce

SemihPalaz

There is a appointment with my her tomorrow çok mu yanlış bir çeviri

6 ay önce

merve46384

Böyle soruları hiç yapamıyorum

5 ay önce

Bar180036

Bu cümlelerin siralamasi nasil olur birisi anlatabilir mi ?

3 ay önce

memet837385

"her" yerine "his"i neden kabul etmiyor.

3 ay önce

Ren-hakury

I have a appointment with he yanlis mi

5 ay önce

buraktaha01

meeting olmazmiydi

2 yıl önce

YunusEmreD734869

my appointment with him on tomorrow ? olmaz mı

2 yıl önce

BernaGamze

I have an engagement with it tomorrow neden olmuyo

1 yıl önce

furkanyaln989587

Orrrrhan abi dediki bir ammmmpul alana bir yarrrrra bandı hediye aynı zamanda bir çuuupra balığı alana bir paket kahhve hediye

8 ay önce

MorukYasin

I appointment with he yazdım yazmaz olaydım

2 yıl önce

66kadir

date nasıl bir anlamda kullanılmış

2 yıl önce

emilmukhtaroff

Amk

3 yıl önce