"Benim yarın onunla bir randevum var."

Çeviri:I have a date with her tomorrow.

May 3, 2014

21 Yorum


Gloira9

Randevum var diyor ama "appointment" cümlede yok.

June 16, 2018

glistanakt

Date 'in randevu anlamı da var

August 14, 2019

YakupT.

I have a date with her in tomorrow olmuyor mu? 'In tomorrow' yanlış mı

May 3, 2014

Selcen_Ozturk

yanlış, tomorrowdan önce in on at hiçbiri kullanılmaz

May 3, 2014

Bar180036

Bu cümlelerin siralamasi nasil olur birisi anlatabilir mi ?

July 10, 2018

merve46384

Böyle soruları hiç yapamıyorum

April 27, 2018

memet837385

"her" yerine "his"i neden kabul etmiyor.

July 8, 2018

halime525037

With yazmayı unuttum.

February 12, 2019

gser1

Cümle sıralamasını neye göre yapıyoruz?

March 2, 2019

Muratbeli

her kabul edip his 'i kabul etmemesi garip oluyor.. sonuçta biri bayan için biri erkek için için.. erkekle randevu olamaz mı

July 30, 2019

SemihPalaz

There is a appointment with my her tomorrow çok mu yanlış bir çeviri

April 7, 2018

UurArslank

An appointment olmalı

April 9, 2019

Woodeland

Tomorrow neden sonda?

November 28, 2018

cnn785476

Evet her yerine his kullanabilirim

March 8, 2019

Onur600151

Tomorow u with her'den önce yazmıştım kabul etmedi devrik cümle oluyor heralde

March 23, 2019

MedihaMutl

Tomorrow I have a appointment with him Yazdım, kabul edildi

March 29, 2019

derya541826

Her yerine his de konulabilir

March 30, 2019

44falcon

"date" ne alaka

June 28, 2019

44falcon

date yerine appointment olmalı bence

June 28, 2019

Gkhan442131

"I have a date tomorrow with her" olmaz mı ?

September 30, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.