Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"He loves her."

Vertaling:Hij houdt van haar.

4 jaar gelden

4 opmerkingen


anna.broos

Dat gaat niet je kunt alleen van Engels Spaans leren ik wil ook Zweeds leren maar dat gaat niet...

3 jaar gelden

heuveltje36

ik had perongelijk gezegd: "hij houdt van jaar" maar dat was een type fout en meestal verbeterd hij dat wel maar nu niet

4 jaar gelden

Ferdo76
Ferdo76

Zal misschien komen omdat DL _ jaar_ gewoon als een compleet ander woord ziet en geen rekening houdt met de mogelijkheid van een typfout doordat de H en de J naast elkaar zitten op het toetsenbord?

4 jaar gelden

heuveltje36

Oohh oke dan weet ik dat

4 jaar gelden