"She goes."

Fordítás:Ő megy.

May 3, 2014

6 hozzászólás


turikatica

Ötödjére adja ebben a feladatsorban ezt a kifejezést. Hülyének néz?


gretafulop2

Az ,,ő megy valahova" az miért nem jó????


szirmill

mert a mondatban nem szerepel a "valahova". She goes somewhere lenne.


Dorina613111

A nő megy az miért nem jó?????


gepard25

Azert mert nincs benne hogy a nö sétál csak az hogy ő nőneműben


Zoltan49

Egyszerűen az, hogy "Megy", miért nem jó? A magyar csak akkor teszi ki a személyes névmást, ha ki akarja emelni. (Pl. Ő megy, és nem te.)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.