Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kişi başına sadece bir giriş"

Çeviri:Only one entry per person

4 yıl önce

15 Yorum


BLACKWOLF83

Per person yerine for each person desek?

3 yıl önce

oyyono

one yerine an entry kullanamazmıyız?

3 yıl önce

edgar4710

only yerine just kullanılamaz mı?

4 yıl önce

Viforvendetta

kullanılmaz. farklı anlamları var

4 yıl önce

R.Corleone

neden kullanılmaz biraz açar mısınız?

3 yıl önce

hasanenesturan

per person yazısını başa one only entry yazısını sona yazsak olmazmı?

3 yıl önce

saidnursi

Ben de öyle yapmıştım

3 yıl önce

menekshe

Only one entrance per person. FOR PER person ne???

3 yıl önce

thesadr

One entrance per person'u da saymıyor

3 yıl önce

metalurjistsks

There is only one entry per person neden olmuyor

2 yıl önce

AlvinPasa

Türkçesi bozuk bir cümle kullanılmış

1 yıl önce

HlyaCihangir

''Per person only one entry'' daha doğru bir söylem değil mi? Değilse neden?

1 yıl önce

oylmesn

şu kelime sıralama işini öğrensem baya bir seviye atlayacağım ama..

1 yıl önce

nwfnHGR0

Five dollars per kilogram. Sırayı ezberlemek için naçizane...

10 ay önce

SertanTeke1

only yerine just kullanilamaz? ustune tikladim o da just diyor? nasil dogru olmaz

9 ay önce