"Kişi başına sadece bir giriş"

Çeviri:Only one entry per person

May 3, 2014

17 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

BLACKWOLF83

Per person yerine for each person desek?

January 19, 2015

oyyono

one yerine an entry kullanamazmıyız?

January 5, 2015

edgar4710

only yerine just kullanılamaz mı?

May 3, 2014

Viforvendetta

kullanılmaz. farklı anlamları var

June 30, 2014

R.Corleone

neden kullanılmaz biraz açar mısınız?

September 15, 2014

erdogansarac

Neymiş farklı anlamlar belli değil. Lafı ortaya atıp kaçanlar çok maalesef 4 yıl olmuş cevap yok. İnternette iki şekilde de bir çok cümle var. Sanırım only daha çok kullanıldığından öyle yazılmış.

April 9, 2019

symnrdmrc

Anlam olarak aynı ama just fiiller için kullanılıyor. "I just looked" Sadece baktım. "She is only seventeen" O sadece 17 yaşında.

October 19, 2019

hasanenesturan

per person yazısını başa one only entry yazısını sona yazsak olmazmı?

March 5, 2015

saidnursi

Ben de öyle yapmıştım

August 15, 2015

menekshe

Only one entrance per person. FOR PER person ne???

August 17, 2014

thesadr

One entrance per person'u da saymıyor

December 27, 2014

metalurjistsks

There is only one entry per person neden olmuyor

March 7, 2016

oylmesn

şu kelime sıralama işini öğrensem baya bir seviye atlayacağım ama..

February 25, 2017

AlvinPasa

Türkçesi bozuk bir cümle kullanılmış

November 4, 2016

HlyaCihangir

''Per person only one entry'' daha doğru bir söylem değil mi? Değilse neden?

November 28, 2016

nwfnHGR0

Five dollars per kilogram. Sırayı ezberlemek için naçizane...

October 10, 2017

SertanTeke1

only yerine just kullanilamaz? ustune tikladim o da just diyor? nasil dogru olmaz

October 22, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.