"Onlar oğlan."

Çeviri:Sie sind Jungen.

August 18, 2018

28 Yorum
Tartışma kilitli.


Ziya745066

Cevap olarak "Ihr seid Jungen" cümlesi gözüküyor


Medine980190

O zaman DUOLİNGO ❤❤❤❤❤ mı demek istiyorsun


Fethullah615854

Türkçesi eksik yazılmış. Onlar oğlanlar denseydi daha doğru olurdu. Yani proğramın hatası!


wainreddo

Herhalde sonuçta uygulamayı Türkler yapmadı. :/


Laizer8

Aynn öyle olmalı


prlsu1

Doğru yapmama rağmen yanlış dedi


evki242412

Senin doğru yaptığın cevabı görelim .hepiniz sallıyorsunuz doğru yaptık diye cevaplar ortada yok.


dmrl0621

Sie sind jungen olması gerekirken. Ihr seid jungen cevap olarak veriyor.


mehmet547752

Sie nin o anlami kizlar icin kullanılıyor ama bunda oğlan diyor onun icin oyle buyuk ihtimalle


Hseyin112628

Ayn kardeş soru yanliş


fcrigormortis

Burda hata mı var yoksa istisnai bir kural mı var? Cevap olarak "Ihr seid jungen" gösterip hatalı cevap diyor.


3raydn

Bunu yaz dim yanliş cevap dedi


zahomix

Cevap er ist jungen


kanalmemo

Sie sind jungen yazdım kabul etmedi


_kultigin

Ben öyle yazdım kabul etti


evki242412

Ben aynı cevabı yazdım kabul etti .siz demi yoksa Duolingo da birşeyler var.


Bahar992393

Doğru yaptım kabul etmiyor


kraTrkan

Yanlış diyor ama doğru yapmıştım oysaki


AloneDinne

Er sind Jungen. bu cümle nasıl yanlış asıl bu yanlış Sie sind Jungen. erkeklere Er kullanılmıyor mu sie kızlara


prlsu1

Doğru yapmama tağmen yanlış dedi


Sev_i

Er ist jungen olması gerekmiyor mu


dmrl0621

hayır er ist Jungen değil er ist Junge olmuş olsaydı er (erkek için kullanılmış) ki anlam olarak o oğlandır veya o erkek çocuktur olurdu. onlar oğlan derken sie sind Jungen baştaki sie küçük yazılması lazım yoksa resmi veya kibarca siz anlamınına gelir.Jungen olmasının sebebi ise sie sind çoğul olduğundan dolayı öyle


lorin716647

Sie kızlar icin kullanilir ama ben oglanlarin gay oldugunu belirtmiyor


yaksora

Sie artikeli kız ve bunlar oğlan


Pyotr689617

Lan n harfine gore lan

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.