1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar kitabı okurlar."

"Onlar kitabı okurlar."

Çeviri:They read the book.

May 3, 2014

24 Yorum


fatihkasska

S takısı alması için he she it olması gerekiyor fakat bu they


Cerenmeren

'the' neden geliyor?


winxperror

Çünkü herhangi bir kitabı belirtmiyor. Hangi kitabı okudukları belli. Bu cümleden ''the''yi çıkarmak ''onlar kitabı okurlar''dan ı'yı çıkarmak gibi.

''onlar kitap okurlar , onlar kitabı okurlar'' fark gayet açık.


_.-.QUEEN.-._

✓ THEY READ A BOOK➜ ONLAR (BİR) KİTAP

OKURLAR.

✓THEY READ THE BOOK ➜ONLAR KİTABI OKURLAR.


kasm843810

They in yanina are gelip gelmememsi neye bağlı


_.-.QUEEN.-._

•Şimdiki Zamanda;

✓I ➜AM

✓YOU,WE,THEY➜ARE

✓HE,SHE,IT➜IS

▼I AM EATING☞ BEN YİYORUM.(fiile -ing eklenir)

▼I EAT☞BEN YERİM.


Aysel107822

Her zaman yapıyorum bazen dogru bazen yanlış ama hepside doğru teşekkür ederim hemde sınavım yüksek


veka486925

Bence bazıları yanlı ingilizce öğretmenim dahil üstelik o amerikalı yanlış diyo çoğuna


veka486925

Bence bazıları yanlı ingilizce öğretmenim dahil (üstelik o amerikalı) yanlış diyo çoğuna.


veka486925

Teşekürederim


Muhammet605611

Are ne zaman geliyor?


_.-.QUEEN.-._

•"Şimdiki Zamanda" geliyor.

✓They ARE reading the book➝ Onlar kitabı okuYORlar.


pelinkamac2

Ama yaa oyun yanlış


vahitBey

Are neden gelmedi acaba


AZERBAIJAN555

PLEASE, FOLLOW ME


veka486925

The yı koymıyınca hata yaptın diyor . Bu ikinci şikayetim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.