1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The women eat a sandwich."

"The women eat a sandwich."

Traducere:Femeile mănâncă un sandvici.

May 3, 2014

39 de comentarii


HadaDarius

sandwich se traduce in limba romana sandvici ?? Este un neologism nu are nevoie de traducere in limba romana ...se ia in forma lui originala din limba din care provine.


Dan_gloriosul

Salut. In cursul de fata se accepta urmatoarele: sandviș/sandvici/sanviș/sendviș. Am incercat sa includem cat mai multe variante, dar cea originala nu este printre ele. http://dexonline.ro/definitie/sandvici Multumim pentru intelegere.


SincaraRO

Dar ce,tu esti de la Duolingo?


CAZACUMIA

Mă urmarești Sincara.


Quizzar

Si eu am luat aceeasi teapa.


Diana-Elena18

Eu am scris sandvici nu l.a acceptat


AlinaCarme

Accepta sandviş sau sendviş.am incercat


IonescuVio1

Eu nu știu ca neologismele să se ia în forma originală din care provin...iar dacă "sandwich" este neologism, înseamnă că lordul Sandwich trăiește printre noi și chiar esta tânăr...


Alphamau

Eu am zis SENVICI si mi a zis ca trebuie SANDVICI.


LucicutaTi

De ce e "femeile" si nu "femeia"?


kastean

Women-femei Woman-femeie


IonescuVio1

Mie pronunția mi se pare a fi "eats" ,deci "femeile" ar trebui să fie la singular....


DamianBart14

Când se asculta partea mai rară pare a fi la singular, ar trebui modificat.


0rbital

Femeia asta are ceva in gura pune" ts"in pronuntie si cand nu trebuie.


IulianCord

Femeile mananca un sendvis... toate mananca un singur sendvis ... sunt niste propozitii aiurea rau


Gheorghe496236

La pronunția răspicată se aude "eats"


EdiMartin2009

Cum se traduce acest propoziția?


IonescuVio1

Comentatorul(femeia) pronunță cu atata ❤❤❤❤❤❤ că imi vine să vomit!!! Vă rog schimbați-o!!!


Biancaaa77777

e pe dravu mănâncă mai multe femei un sandvici


SincaraRO

Îl împart si nu mai injura!


savager76

Daca dai sa zica lent zice eats nu eat. Cel putin asa pare sa se auda...


cs.l.e.

Se aude clar ca pronunta eats


nicoaraanc1

Exact cum mananca cateva femei un sendvici


Marius477421Mari

Atenție: se aude "eats" în loc de eat...


farmihaela

In pronuntia femeii cu un glas ascuțit ,absolut enervant , se aude " eats" Văd că și alții se plâng de ea !


ANYMALANCU

De ce spui eats pt.singular?


NICA306816

Cum pronunti stimata doamna? Eu doresc sa invat Engleza corect. Te rog corecteaza-te sau daca nu lasa alt profesor care pronunta corect.


Gruia0

Imi da gresit ca am scris din greseal asenvici in loc de sandvici? E o prostie!


IedidiaSar

I have not do suck a thing


IedidiaSar

Nu sa spus eats ci eat) eat se pune când sunt mai mulți dar la persoana a treia se pune eats la IT she he sau hiar la nume Darius, Haris, Gloria și Iedidia


natieu01

Am scris sandviș, si nu a mers:))


NICA306816

Cum spui eats in loc de eat si pa in loc de the?


NICA306816

Cum spui pa in loc de a Nu mai doresc conversatia cu tine ca nu stii sa pronunti corect


NICA306816

Cum spui eats la eat?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.