1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You are professional soldier…

"You are professional soldiers."

Çeviri:Siz profesyonel askerlersiniz.

May 3, 2014

17 Yorum


OrcunGokoluk

Senden tam olarak istenen kelimenin anlamini karsilaman isteniyor Professional-profesyonel Deneyimli- Experienced Zaten kelimenin kokune indiginde anlamlarida farkli oluyormus sanirsam


moncherde

sen profesyonel askersin niye olmuyor


Selcen_Ozturk

soldiers çoğul olduğu için


qwertyali

you sen demek your demesi gerekmezmiydi .


MelikeEsra1

Sen ve siz anlamlarina gelir


[aktif olmayan kullanıcı]

    Your = senin / sizin You = sen You're = you are (cook Maddie yazıldığı için Amerikalılar dahi bunu "your" ile karıştırabiliyorlar)


VestelKatk

    Soldiers olarak kullandık yine de Kabul edilmedi!


sadullah9

    you ayni zamanda birden fazla kisiyi bildiren siz anlaminda oldugu icin


adan296183

    sen profesyonel askersin yazdım yanlış dedi.....! wow


ahmetemin16

    Çünkü yanlış. Ordaki s harfini görüyonmu bişey ifade ediyomu sana, etmiyosa çok yanlış yerdesin dön başa şadan dön başa.


greenterror

    ''Siz deneyimli askerlersiniz.'' yanıtını kabul etmedi.


incikin_

    "deneyimli": experienced


OnuralpYnc

    Hahha şafak kaç?


incikin_

    Askerlik meselelerinden pek anlamasam da "Professional soldier"a muhtemelen şafak kaç diyemeyiz. Mesleği askerliktir, bu işten para kazanır; üç-beş ayda eve dönebileceğini sanmam!


abK2030

    cCc Bordo Bereliler cCc


.mandalin.

    Keşke sen ve siz in ayrı çevirileri olsaydı. You deyince sen mi diyo siz mi diyo bazen anlamak zor oluyo

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.