1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Sen onda değil misin?"

"Sen onda değil misin?"

Çeviri:Ты не у неё?

August 19, 2018

7 Yorum


Esmanur8486

У ne demek ti unutmuşum


CemAlici

Ruslar bile bu cümleyi kullanmıyordur


meteulku_

Neden kullanmıyor olsun? Burada "onda" ile verilen anlam "onun evi" gibi. Yani "Dayımlardayım." gibi. :)


name138338

Why "у него" is wrong????


emir733909

Ne sacma sapan cumle kurulumlari var


McahidDoan4

türkçesini anlamadım ben


N3zm46

Türkler icin zor:)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.