1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The architect left his wife …

"The architect left his wife after two years."

Çeviri:Mimar, karısını iki yıldan sonra terk etti.

May 3, 2014

9 Yorum


cvher

''mimar iki yıl sonra karısından ayrıldı'' bu cevabı neden kabul etmedi ve yıl-dan bu -dan ekini veren ney acaba

September 18, 2016

erencetin

mimar iki yılın ardından karısından ayrıldı bunu kabul etmelydi

May 3, 2014

Selcen_Ozturk

birinden ayrılmak: to break up with someone

bir yerden ayrılmak: to leave somewhere

August 3, 2014

Burak955960

"İki yıldan sonra" denmiş iki yıl sonra terk etti dense olmaz mı?

July 14, 2018

brahimGven8

Terk etmek yerine ayrıldı neden olmuyor? Aynı anlam değil mi?

January 11, 2019

haledoga

Aynı anlamda

January 12, 2019

YkselPaf

Ben hala neden yıl değil de, yıl "-dan" olduğunu anlayamadım. Herkes cevap sonrası tatmin olmuş görünüyor. Sorun bende mi?

May 26, 2018

Mehmet127067

After= den sonra

January 29, 2019

melikekutay

After kelimesi sonra anlamı veriyor

September 27, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.