"He always tells the truth."

Μετάφραση:Αυτός πάντα λέει την αλήθεια.

8/19/2018, 3:36:41 PM

3 σχόλια


andrikon

Το σωστό ρήμα σ' αυτήν τη φράση δεν θα έπρεπε να είναι το"say"; "He always says the truth"

8/19/2018, 3:36:41 PM

MarsTheSoap
Mod

Τα ρήματα tell και say έχουν παρεμφερές νόημα, καθώς και τα δύο μπορούν να μεταφραστούν στα Ελληνικά ως "λέω". Ωστόσο, διαφέρουν στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται (π.χ. συντακτικά) και τις περισσότερες φορές δε μπορούν να αντικαταστήσουν το ένα το άλλο.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, πρόκειται για μια τυποποιημένη φράση, στην οποία πάντα πρέπει να χρησιμοποιείται το tell και όχι το say.

Kάποιες ενδεικτικές τέτοιες εκφράσεις είναι:

tell (someone) a story = λέω σε κάποιον μια ιστορία tell (someone) a lie = λέω σε κάποιον ένα ψέμα tell (someone) the truth = λέω σε κάποιον την αλήθεια tell the future = "διαβάζω"/βλέπω το μέλλον tell the time = "διαβάζω" την ώρα

Ελπίζω να βοήθησα.

8/19/2018, 5:44:29 PM

andrikon

Ναι, σε ευχαριστώ πολύ

8/19/2018, 6:05:46 PM

Σχετικές συζητήσεις

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.