1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Jem posiłek."

"Jem posiłek."

Tłumaczenie:I eat a meal.

May 3, 2014

4 komentarze


Antea85

Dlaczego tutaj jest "a" a czasami, np w zdaniu "men eat breakfest" nie ma "a"? Jaka jest różnica? Wiem, o co chodzi z używaniem a/an i the, ale w tym przypadku tego nie rozumiem. Czym się różni meal i breakfest?


DawidKope

Odpowie ktoś na powyższy komentarz, bo też nie wiem kiedy dawać a, a kiedy nie


Ciacho9876

"Jem posiłek" to przecież znaczy "I am eating a meal". Jakby było do przetłumaczenia "Ja jadam posiłek" to właśnie by znaczyło"I eat meal". Jako że chyba mówię dobrze, to zobaczcie jeszcze raz czy to napewno jest poprawne tłumaczenie.

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.