1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Jem posiłek."

"Jem posiłek."

Tłumaczenie:I eat a meal.

May 3, 2014

6 komentarzy


Antea85

Dlaczego tutaj jest "a" a czasami, np w zdaniu "men eat breakfest" nie ma "a"? Jaka jest różnica? Wiem, o co chodzi z używaniem a/an i the, ale w tym przypadku tego nie rozumiem. Czym się różni meal i breakfest?


DawidKope

Odpowie ktoś na powyższy komentarz, bo też nie wiem kiedy dawać a, a kiedy nie


Ciacho9876

"Jem posiłek" to przecież znaczy "I am eating a meal". Jakby było do przetłumaczenia "Ja jadam posiłek" to właśnie by znaczyło"I eat meal". Jako że chyba mówię dobrze, to zobaczcie jeszcze raz czy to napewno jest poprawne tłumaczenie.


Oleka337044

napisalam i eat a meal i mi nie zaliczyło


user123123123

Nie rozumiem tego "a"

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.