1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The duck contains fruit."

"The duck contains fruit."

Traducere:Rața conține fructe.

May 3, 2014

28 de comentarii


414--94

Salut. Substantivul fruit si fish sunt substantive nenumarabile, deci pentru forma de plural se adauga "s" (la fruit) respectiv "es" (la fish) doar daca doreste persoana respectiva (asta inseamna ca este optional). Daca te intrebi cand poti folosi fruits, il poti folosi mereu cand este vorba de doua sau mai multe fructe.

Exista insa trei reguli pe care ar trebui sa le tii minte (astea le-am observat eu)

  1. Cand este vorba despre un singur fruct, la singular, si tu vrei sa exprimi ca ai un fruct nu poti folosi fruits

    <pre> John had one fruit. ( John a avut un singur fruct ) John had one fruits. ( John a avut unul din fructe ) </pre>
  2. Cand este vorba despre o multime de fructe care fac parte din aceeasi specie putem folosi fruit sau fruits. ( dupa cum doresti )

    <pre> I have three fruit. ( Am trei fructe ) I have three fruits. ( Am trei fructe ) </pre>
  3. Cand este vorba despre o multime de fructe care NU fac parte din aceeasi specie folosim doar fruits.

    <pre> My three favorite fruit are apples, oranges and bananas. ( gresit ) My three favorite fruits are apples, oranges and bananas ( corect ) </pre>

Referindu-ne la propozitia "The duck contains fruit" am spune ca se aplica regula 3 si ca corect ar fi "The duck contains fruits" pentru ca cu siguranta rata contine mai multe specii de fructe insa noi nu stim daca contine sau nu mai multe specii de fructe si din aceasta cauza se aplica regula numarul 2.

Poate unii din voi v-ati intrebat: "Ce folosesc daca am doua mere si o portocala?"

Pentru asta folosim pieces of fruit.

<pre> John eat three pieces of fruit. </pre>

Prin asta ne referim ca avem o multime de fructe ce contine multimi de fructe diferite.

Exemplu: Eu am trei mere, patru portocale si cinci banane.

Am multimi de fructe diferite, iar daca le punem la un loc pe toate am o multime ce contine alte multimi de fructe diferite. Sper ca nu v-am dezorientat.

Sau exista posibilitatea ca un om sa manance jumatate de mar si un sfert de portocala. In acest context folosim fruit pieces.

<pre> John eat three pieces of fruit ( Se intelege ca John a mancat trei fructe in totalitate ) John eat three fruit pieces ( Se intelege ca John a mancat trei fructe dar pe nici unul nu l-a terminat ) </pre>

Sper ca v-ati lamurit cand si cum se foloseste substantivul fruit. Bafta!


insilviu

rata contine fructe ??? hm... chiar am invatat un lucru nou azi :>


ClaudiaZol

Este o rețetă


kakashi4ever

poate este o reteta


cristicoman30

si atunci fruits ce inseamna?


CosminaLi

"Fruits" se referă la anumite fructe. Când este un text sau mai multe fraze de unde putem afla ce tipuri de fructe sunt. Așa se acționează și la "fish". În alte situații, însă, la plural, aceste cuvinte își păstrează forma de singular.


yoanna26

Raţa conţine fruct (singular!)


mircea.com

Este aceeasi forma.


fredyciurar

fruit=fruct fruits=fructe


vasile.pop

cred ca se refera la o specialitate de mancare:rata cu fructe


LaurentiuTC

Este corect fruit în acest context.


sweet-angelina

e buna rata cu fructe...hmmmm


adrianstup2

Voiam sa zic si eu ceva despre logica textului...despre plural si singular..dar vad ca au zis deja altii...


LalucaMariuca

Daca scriu fara diacritice, nu am folosit cuvantul corect, daca scriu cu diacritice, la fel... pe ţ din conţine il recunoaste, pe ţ din raţa, nu :(((


Daria535326

Cum sa contina o rata fructe????????????


ManoleBian3

Aide viata mea. Astia ii zoologi :)) au gasit in rate fructe


liliana654327

Reteta chinezeasca???


Marius2018

Stiam ca vor fi multe comentarii la aceasta afirmatie :))


Andreea536768

N-are sens...Ce romana este asta?!?


PlesaAdria2

Rață conține fructe?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.