"The duck contains fruit."

Traducere:Rața conține fructe.

acum 4 ani

23 de comentarii


cristicoman30

si atunci fruits ce inseamna?

acum 3 ani

CosminaLi

"Fruits" se referă la anumite fructe. Când este un text sau mai multe fraze de unde putem afla ce tipuri de fructe sunt. Așa se acționează și la "fish". În alte situații, însă, la plural, aceste cuvinte își păstrează forma de singular.

acum 1 an

414--94

Salut. Substantivul fruit si fish sunt substantive nenumarabile, deci pentru forma de plural se adauga "s" (la fruit) respectiv "es" (la fish) doar daca doreste persoana respectiva (asta inseamna ca este optional). Daca te intrebi cand poti folosi fruits, il poti folosi mereu cand este vorba de doua sau mai multe fructe.

Exista insa trei reguli pe care ar trebui sa le tii minte (astea le-am observat eu)

  1. Cand este vorba despre un singur fruct, la singular, si tu vrei sa exprimi ca ai un fruct nu poti folosi fruits

    <pre> John had one fruit. ( John a avut un singur fruct ) John had one fruits. ( John a avut unul din fructe ) </pre>
  2. Cand este vorba despre o multime de fructe care fac parte din aceeasi specie putem folosi fruit sau fruits. ( dupa cum doresti )

    <pre> I have three fruit. ( Am trei fructe ) I have three fruits. ( Am trei fructe ) </pre>
  3. Cand este vorba despre o multime de fructe care NU fac parte din aceeasi specie folosim doar fruits.

    <pre> My three favorite fruit are apples, oranges and bananas. ( gresit ) My three favorite fruits are apples, oranges and bananas ( corect ) </pre>

Referindu-ne la propozitia "The duck contains fruit" am spune ca se aplica regula 3 si ca corect ar fi "The duck contains fruits" pentru ca cu siguranta rata contine mai multe specii de fructe insa noi nu stim daca contine sau nu mai multe specii de fructe si din aceasta cauza se aplica regula numarul 2.

Poate unii din voi v-ati intrebat: "Ce folosesc daca am doua mere si o portocala?"

Pentru asta folosim pieces of fruit.

<pre> John eat three pieces of fruit. </pre>

Prin asta ne referim ca avem o multime de fructe ce contine multimi de fructe diferite.

Exemplu: Eu am trei mere, patru portocale si cinci banane.

Am multimi de fructe diferite, iar daca le punem la un loc pe toate am o multime ce contine alte multimi de fructe diferite. Sper ca nu v-am dezorientat.

Sau exista posibilitatea ca un om sa manance jumatate de mar si un sfert de portocala. In acest context folosim fruit pieces.

<pre> John eat three pieces of fruit ( Se intelege ca John a mancat trei fructe in totalitate ) John eat three fruit pieces ( Se intelege ca John a mancat trei fructe dar pe nici unul nu l-a terminat ) </pre>

Sper ca v-ati lamurit cand si cum se foloseste substantivul fruit. Bafta!

acum 2 ani

insilviu

rata contine fructe ??? hm... chiar am invatat un lucru nou azi :>

acum 4 ani

ClaudiaZol

Este o rețetă

acum 3 ani

Stanuta4

Exact bravo

cu 9 luni în urmă

yoanna26

Raţa conţine fruct (singular!)

acum 4 ani

mircea.com

Este aceeasi forma.

acum 2 ani

DanielToader

Da asa este

acum 2 ani

fredyciurar

fruit=fruct fruits=fructe

acum 3 ani

vasile.pop

cred ca se refera la o specialitate de mancare:rata cu fructe

acum 3 ani

LaurentiuTC

Este corect fruit în acest context.

acum 2 ani

sweet-angelina

e buna rata cu fructe...hmmmm

acum 2 ani

AronAna-Iulia

ok,

acum 1 an

adrianstup2

Voiam sa zic si eu ceva despre logica textului...despre plural si singular..dar vad ca au zis deja altii...

acum 2 ani

LalucaMariuca

Daca scriu fara diacritice, nu am folosit cuvantul corect, daca scriu cu diacritice, la fel... pe ţ din conţine il recunoaste, pe ţ din raţa, nu :(((

acum 2 ani

Daria535326

Cum sa contina o rata fructe????????????

acum 2 ani

MariaEnglezoaica

Ik

acum 1 an

ManoleBian3

Aide viata mea. Astia ii zoologi :)) au gasit in rate fructe

cu 6 luni în urmă

liliana654327

Reteta chinezeasca???

cu 5 luni în urmă

Marius2018

Stiam ca vor fi multe comentarii la aceasta afirmatie :))

acum 2 săptămâni
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.