Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bir araba"

Çeviri:Ein Auto

1 ay önce

4 Yorum


humetin

(Herhangi) bir araba = ein Auto - (belli) bir araba=das Auto - Ein schönES Auto - das schönE Auto (güzel bir araba)

1 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Arabam güzel değil, eski ve kullanışlı.

1 ay önce

humetin

Seçenek: Arabam eski, güzel değil fakat kullanışlı.

1 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Teşekkürler :)

1 ay önce