"Завтра мы пойдём в театр, а через неделю в парк."

Çeviri:Yarın biz tiyatroya gideceğiz ve bir hafta içinde de parka.

August 20, 2018

3 Yorum


ErsinCanga

Türkçesinde bir sorun var gibi. Gizli özneleri illaha yazmak gerekiyor. Örneğin "Yarın tiyatroya gideceğiz" diye başlayınca hata veriyor.

August 20, 2018

Altruist_

Gizli özneleri yazamazsınız zaten, yazdığınızda gizli özne olmaz normal bir özne olur :) Özneleri de illa* yazmanız gerekmiyor elbette, sadece eklemeyi unuttuğumuz doğru cevaplardan birisi sizin önerdiğiniz şekli. Bütün bu cümleler insan eliyle giriliyor sisteme, bu yüzden bizim de unuttuğumuz doğru cevaplar olabilir. Onun dışında, sizin söylediğiniz hali de doğrudur.

August 20, 2018

merjenn

Через неделю - bir hafta sonra anlamında değil mi, çünkü ben öyle biliyordum da...

October 23, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.