1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They are about half a millio…

"They are about half a million in France."

Çeviri:Onlar Fransa'da neredeyse yarım milyonlar.

May 3, 2014

6 Yorum


AknK6

Madem neredeyse diyor almost daha kullanisli olmazmi?

May 22, 2019

hatice814311

about burada farklı bir anlamda mı

May 21, 2019

Lingosia

evet.aslında about cümleye yaklaşık anlamı katmış neredeyse değil. Onlar Fransada yaklaşık yarım milyonlar.

July 25, 2019

sakir330770

Yazımın yanlışı netrfe

July 21, 2019

FirdevsKAY2

Fransada neredeyse yarım miyon kişiler neden olmuyor?

March 4, 2017

zeyirKara2

HATAMIN NE OLDUĞUNU TAM OLARAK ANLAMADIM

September 17, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.