"Elma, doktor ziyaretinin yerine geçmez."

Çeviri:Äpfel ersetzen nicht den Besuch beim Arzt.

2 ay önce

6 Yorum


SuatKoroglu

Elma neden çoğul olarak kullanılmış ?

2 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

İkisi de mümkün :
Ein Apfel ... veya Äpfel ...
Bütün elmalar sağlıklıdır, bu yüzden elmaları yenen bir fark yaratmaz.
Bu nedenle belirsiz Artikel "ein, -" kullanıyoruz.

2 ay önce

humetin

Obwohl man Apfel isst, braucht man zum Arzt =

Anlamı = İnsan elma yese de, doktora ihtiyacı vardır.

3 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Obwohl man Äpfel isst, braucht man einen Arzt.

3 hafta önce

huseyinburhan

neye ihtiyacı vardır?-doktora einem Arzt olamaz mı?

2 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Hayır, olamaz çünkü "einem" Dativ'dir ama Akkusativ "einen" gerekir.

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.