1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They are about half a millio…

"They are about half a million in France."

Çeviri:Onlar Fransa'da neredeyse yarım milyonlar.

May 3, 2014

6 Yorum


AknK6

Madem neredeyse diyor almost daha kullanisli olmazmi?


hatice814311

about burada farklı bir anlamda mı


Lingosia

evet.aslında about cümleye yaklaşık anlamı katmış neredeyse değil. Onlar Fransada yaklaşık yarım milyonlar.


sakir330770

Yazımın yanlışı netrfe


FirdevsKAY2

Fransada neredeyse yarım miyon kişiler neden olmuyor?


zeyirKara2

HATAMIN NE OLDUĞUNU TAM OLARAK ANLAMADIM

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.