1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Fine, thank you."

"Fine, thank you."

Tłumaczenie:Dobrze, dziękuję.

May 3, 2014

45 komentarzy


ElizaZajc

To jest banalne tylko trzeba chcieć jak sie chce to sie wszystko może ale trzeba chcieć bo bez angielskiego nie wyjedziesz za granice nie nauczysz sie języka bedziesz pracował\pracowała za marne grosze np.jako sprzątaczka i co zarobisz 1000zł na miesiąc a opłacić dom,rachunki,przelewy.Ja według was odrazu zaczełabym język angielski bo bez tego ani rusz. Pozdrawiam'-'


Egzope2

Fine, thank you...


Dorek1990

Ten komentarz dodałaś trzy miesiące temu, więc szkoda że ostatecznie skończyłaś na 4 poziomie angielskiego :P


JanuszGrsk

A tak w ogóle.


Livv780180

Od kiedy fine to jest dobry ?


Dahlie5

Fine ma całkiem sporo znaczeń w zależności od kontekstu.

Dobry, dobrze, drobny, dokładny, cienki, ładny itp., a jako rzeczownik oznacza grzywnę. Oxford Dictionary wylicza koło 20 znaczeń tego słowa!

https://pl.wiktionary.org/wiki/fine https://en.oxforddictionaries.com/definition/fine


michallzam

Dziękuję, dobrze -> to chyba bardziej po Polsku a nie zaliczyło.


KamilKrzac

Zgodze sie, to również powinno być poprawne.


KamilKrzac

Zgadzam się. Powinni poprawić.


PsychoBin

"Fine, thank you" - można także przetłumaczyć jako "W porządku, dziękuję"


PL.POLA_K.PL

A ja kiedyś napisałam "Dobrze, dzień dobry".!


Martyna456510

How are you? (Jak sie masz) I'm fine,thank you.(można też sie zapytać tego co zadał ci pytanie.)And you (A ty? I'm fine,thank you. (To był przykład)


Pekalski

Fine, thank you - dobrze, dziękuję / wporządku, dziękuję


marcel5000

napisałem fine i mi nie uznało


olciawin

Bo samo "fine" oznacza "fajnie" "dobrze"


piotrus_pan

czemu nie może być dziękuje dobrze


AmelkaGsio

Bo tu chodzi o " dobrze, dziękuję"


antosia.zabroni

TO POCHWYTLIWE ZDANIE :) JA BYĆ KRÓLOWA BŁĘDÓW HA!


nika564932

Wchodzi też dobra dzięki


nadia18385

Powiedzcie:fajn fank ju piszcie:fine thank you


Kamila395670

Nie potrzebnie z dużej litery bo jest podpowiedź


adik897

Dobrze, dziękuje


Marlena993812

Faine bardzo podobnie do fajnie - dobrze :)


sadxcupcake

Czemu nie moze byc "ok, dzieki'?


NatyGames

Thank you - dziękuję Thanks - dzięki Fine - dobrze Ok (lub okay) - ok


AmelkaGsio

Bo fine to dobrze w sensie że on/ ona/ ja / ty czuje się dobrze


DanielDziedzic6

Fine, thank you - fajnie, dziekuje ci! a nie jakies dobrze dziekuje PS: zapraszam na mój kanał na YT: https://www.youtube.com/channel/UCaYJS6qX1R-qFtKRfnR2-ig


jula494042

no fajne☺ ale kiedy się czegoś niewie to naszczęście możma zobaczyć na komentyarze ale oczwiście chyba wtedy kiedy popełnisz blad ale oczywiście fajne


Lucyna41792

Dobrze, dziękuję


Aleksandra107798

Napisałam dobrze tylko przecinek dalam górą

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij