1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Fine, thank you."

"Fine, thank you."

Tłumaczenie:Dobrze, dziękuję.

May 3, 2014

16 komentarzy


PegasusFG

Thank you -Dziękuje

Thanks to jest dzięki.

Pozdro, YouTuber.

PS. Jest zasadnicza różnica co nie? ;)


Livv780180

Od kiedy fine to jest dobry ?


Dahlie5

Fine ma całkiem sporo znaczeń w zależności od kontekstu.

Dobry, dobrze, drobny, dokładny, cienki, ładny itp., a jako rzeczownik oznacza grzywnę. Oxford Dictionary wylicza koło 20 znaczeń tego słowa!

https://pl.wiktionary.org/wiki/fine https://en.oxforddictionaries.com/definition/fine


MrWikipedia

Wbtym kontekście uważam że najbardziej poprawne tłumaczenie polskie to: W porządku, dziękuję.


PsychoBin

"Fine, thank you" - można także przetłumaczyć jako "W porządku, dziękuję"


michallzam

Dziękuję, dobrze -> to chyba bardziej po Polsku a nie zaliczyło.


Pekalski

Fine, thank you - dobrze, dziękuję / wporządku, dziękuję


marcel5000

napisałem fine i mi nie uznało


[użytkownik usunięty]

    Bo samo "fine" oznacza "fajnie" "dobrze"


piotrus_pan

    czemu nie może być dziękuje dobrze


AmelkaGsio

    Bo tu chodzi o " dobrze, dziękuję"


sadxcupcake

    Czemu nie moze byc "ok, dzieki'?


NatyGames

    Thank you - dziękuję Thanks - dzięki Fine - dobrze Ok (lub okay) - ok


AmelkaGsio

    Bo fine to dobrze w sensie że on/ ona/ ja / ty czuje się dobrze


DanielDziedzic6

    Fine, thank you - fajnie, dziekuje ci! a nie jakies dobrze dziekuje PS: zapraszam na mój kanał na YT: https://www.youtube.com/channel/UCaYJS6qX1R-qFtKRfnR2-ig


Nairda279092

    Fine- ma duże znaczeń....ogólnie to fajnie Dobrze ,to jest -- alright

    Powiązane dyskusje

    Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.