"Oğlanlar kızlarla öğreniyor."

Çeviri:Die Jungen lernen mit den Mädchen.

August 21, 2018

7 Yorum
Tartışma kilitli.


ABDULKADRE1

Çoğulun dativi 'den' miş


aligksl01

Die mädchen nom. Die mädchen akk. Der mädchen dativ


fatihan5555

Die Mädchen çoğul dativde çoğul Den halini alır. Tekil bir die zaten der haline gelir dativde...


EnesTampar

Artikil "plural die" oldugu icin.


Ama697460

Die jungen lernen mit die madchen değil de neden den madchen


SteffiBookworm

Çünkü "mit" bir Dativ nesnesini gerektirir.
die Mädchen - Nominativ
die Mädchen - Akkusativ
den Mädchen - Dativ


evki242412

Bütün çoğular da kural böyle mi dir? Üç artikel der,die das çoğulları için birer örnekle açıklar mız?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.