A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"There are other fish in the sea"

Fordítás:Más halak vannak a tengerben

4 éve

6 hozzászólás


Marcsello

miért nem kell a fish-t többesszámba tenni?

4 éve

DrBuboBubo

Mert már többes számban van :) A fish kivétel, mert egyes és többes számban is fish.

Érdekes módon, ha több halfajról van szó, akkor a fishes alakot kell használni.

4 éve

Marcsello

köszi !

4 éve

VeszImre

"Más halak vannak a tengerben." Vajon miért nem jó ez "is" nélkül?

3 éve

csombor.andrea

Mi utal arra, hogy egy "is" is kell?

3 éve

krepler

nem kell az is. vlszleg hiba volt, de kijavították mostanra

8 hónapja