"Beş milyar bitti."

Çeviri:Fünf Milliarden sind fertig.

August 24, 2018

7 Yorum
Tartışma kilitli.


karakarlan

Bu yanlış değil mi? Fertig hazır değil miydi


Bilal20253

Hazır, tamam, ve bitti anlamlarına gelir


humetin

Wir haben fünf Milliarden ausgegeben - Beş milyar harcadık.


AliAslandas

Beş milyarı hazırlamayı bitirmişler sanırım. Hikayenin öncesini de anlatsalar da ona göre çeviri yapsak. En az 10 tane bu tarz cümle var.


Aye833041

Neden ist olmadı sind yerine?


oguzataman

Beş milyar çoğul oldugu için. Iki ve ikiden sonra sind kullaniliyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.