1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The dog drinks its water."

"The dog drinks its water."

Traducere:Câinele bea apa lui.

May 4, 2014

8 comentarii


AnaMaria641265

Care este traducerea la its si cind se foloseste?


fantomitzah

Despre pronumele personal ”it” am explicat aici, se folosește când e vorba despre obiecte/animale.
Iar ”its” este adjectivul posesiv asociat, adică se folosește când ne referim la o proprietate a unui obiect sau la ceva posedat de un animal.

”its” se traduce în funcție de genul pe care îl are în limba română substantivul care reprezintă posesorul:
- ”lui” pentru masculin (”câine” este masculin)
- ”ei” pentru feminin (Dacă aveam ”The cat drinks its water.” = ”Pisica bea apa ei.” pentru că ”pisică” e feminin)


SaraKiller

"Its" se foloseşte atunci când vorbim despre un obiect sau despre un animal. În cazul acesta "its" este folosit pentru câine, însemnând al lui/a lui. Sper că te-am ajutat :)


ChrystiansKole

De ce se traduce : "pisica bea apa ei" si nu "pisica bea apa sa"


fantomitzah

Sunt acceptate și variantele cu ”sa”.


Mirunaboboc

Nici eu nu mai trec


harjadavid

Eu sunt in lige de smarald sa sti


harjadavid

Cautama ca friend si dupa vei veadea ca sunt in liga de smarald

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.
Începe