Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim karımın zinciri"

Çeviri:My wife's chain

4 yıl önce

14 Yorum


eliftaktak

cümleyi ''the chain of my wife'' bu şekilde de yazabilir miyiz?

4 yıl önce

omercito
omercito

(Bazı istisnalar ve istisnai durumlar dışında) "of" edatını "insanlar dışındaki canlı varlıklar" ve "cansız varlıklar" için kullanıyoruz. İnsanlar için ise "s" aitlik/ilgi ekini kullanıyoruz.

4 yıl önce

eliftaktak

anladım çok teşekkürler

4 yıl önce

YiitCemAkt

Yes

2 yıl önce

kavkazli17

Hayir bence cumle benim karimin basliyor my wife's

3 hafta önce

yvzclp

The chain is my wife's olur mu?

3 yıl önce

ibrahim-sami

Zaten my wife derken karınım demis oluyoruz. S eklersen. . Karimin in taragi olur..

3 yıl önce

soner67

Tarak nerden cikti hocam :D Güldürdün ya

2 yıl önce

MCosan
MCosan

Hacı ne dedin sen. :S

2 yıl önce

sbr42

My wife's bond dedim kabul etmedi

3 yıl önce

BirolKle

'' My wife has chain'' dedim kabul etmedi.Bu ifade yanlış mı?

2 yıl önce

Ugurkaya83

It is the chain of my chain neresi yanlış acaba?

2 yıl önce

Ugurkaya83

Of my wife olacak sonu

2 yıl önce

NehirStolu

Kadın haklarına saygı isterizzzzzzzz!!!!!!!!!!

1 yıl önce