1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim karımın zinciri"

"Benim karımın zinciri"

Çeviri:My wife's chain

May 4, 2014

22 Yorum


eliftaktak

cümleyi ''the chain of my wife'' bu şekilde de yazabilir miyiz?


omercito

(Bazı istisnalar ve istisnai durumlar dışında) "of" edatını "insanlar dışındaki canlı varlıklar" ve "cansız varlıklar" için kullanıyoruz. İnsanlar için ise "s" aitlik/ilgi ekini kullanıyoruz.


eliftaktak

anladım çok teşekkürler


kavkazli17

Hayir bence cumle benim karimin basliyor my wife's


bayan_duolingo

Öyle ingilizcede her başlayan biten kelimeye takılırsan işin zor...


MorukYasin

benim karımın zinciri ne yaw :D ısırıyomu :))


msalwayshungry

bu ne ulan skdnamsnnd


NehirStolu

Kadın haklarına saygı isterizzzzzzzz!!!!!!!!!!


yvzclp

The chain is my wife's olur mu?


ibrahim-sami

Zaten my wife derken karınım demis oluyoruz. S eklersen. . Karimin in taragi olur..


soner67

Tarak nerden cikti hocam :D Güldürdün ya


MCosan

Hacı ne dedin sen. :S


sbr42

My wife's bond dedim kabul etmedi


SerhafiyeMeryemx

Karısının zinxiri benmi yalnış anladım


BirolKle

'' My wife has chain'' dedim kabul etmedi.Bu ifade yanlış mı?


muhammedha358620

NEHİR SÜTÇÜOĞLU DELİİİİ《ERKEK HAKLARINA SAYGI İSTERİZ!!!》


Cuneyd06

Bazi ornekler cok uc, gulelim diye mi hazirlamislar


Ugurkaya83

It is the chain of my chain neresi yanlış acaba?


Ugurkaya83

Of my wife olacak sonu


Tark917055

Blockchain burada bile işime yaradı lanet olsun

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.