1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim karımın zinciri"

"Benim karımın zinciri"

Çeviri:My wife's chain

May 4, 2014

16 Yorum

Konu önem sırasına göre

eliftaktak

cümleyi ''the chain of my wife'' bu şekilde de yazabilir miyiz?

May 4, 2014

omercito
Mod

(Bazı istisnalar ve istisnai durumlar dışında) "of" edatını "insanlar dışındaki canlı varlıklar" ve "cansız varlıklar" için kullanıyoruz. İnsanlar için ise "s" aitlik/ilgi ekini kullanıyoruz.

May 4, 2014

eliftaktak

anladım çok teşekkürler

May 4, 2014

YiitCemAkt

Yes

February 17, 2016

kavkazli17

Hayir bence cumle benim karimin basliyor my wife's

July 24, 2018

MorukYasin

benim karımın zinciri ne yaw :D ısırıyomu :))

July 14, 2016

NehirStolu

Kadın haklarına saygı isterizzzzzzzz!!!!!!!!!!

September 14, 2016

Teacher117045

Bu ne ya:-):-)

March 1, 2017

msalwayshungry

bu ne ulan skdnamsnnd

June 23, 2017

yvzclp

The chain is my wife's olur mu?

October 5, 2014

ibrahim-sami

Zaten my wife derken karınım demis oluyoruz. S eklersen. . Karimin in taragi olur..

May 6, 2015

soner67

Tarak nerden cikti hocam :D Güldürdün ya

September 25, 2015

MCosan

Hacı ne dedin sen. :S

September 5, 2015

sbr42

My wife's bond dedim kabul etmedi

January 4, 2015

BirolKle

'' My wife has chain'' dedim kabul etmedi.Bu ifade yanlış mı?

October 17, 2015

Cuneyd06

Bazi ornekler cok uc, gulelim diye mi hazirlamislar

December 30, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.