1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kahvaltı menüsü"

"Kahvaltı menüsü"

Çeviri:The breakfast menu

May 4, 2014

54 Yorum


.SOE.

menu of breakfast olabilir miydi?

August 11, 2014

Pascowl

@.SOE. o daha çok "kahvaltı'nın menüsü" gibi olur.

October 18, 2014

caglar43

Hayir

October 17, 2015

ServanGn

Olsaydı kabul ederdi demi ?

October 7, 2014

Dirilay

Ben" the menu of breakfast" yazdım kabul etmedi. Ama neden bilmiyorum.

October 20, 2014

benalev

Kahvaltinin menüsü olmuş da o yüzden kabul edilmemiş

December 13, 2014

MesutKleci

Güzelde bide anlatım olsa tam iyi olacak

March 20, 2016

beyzanur425290

"The" kelimesini koymasalar da olurdu aynı anlama gelirdi

January 18, 2018

Sefer979105

The kelimesi neden kullanılıyor. Belirli bir menu den bahsedildigi icinmi

July 29, 2019

evinacar

kahvaltı menü diye çevrilir direk burda bi aitlik ekine ihtiyaç yok mu

May 31, 2016

flash778899

bence hem the breakfast menu hemde breakfast menu olbilirdi the olmadan

November 17, 2016

EfeCakircsblago

olurdu

November 20, 2016

Alidemirhan41

Ayn

January 1, 2018

KbraHatun3

Menuyu unuttum j Idj

March 26, 2018

kamil128806

it breakfast menu neden olamaz?

July 26, 2019

cahittatar

The breakfast menu

August 4, 2019

yapabeya

Ne bileyim

September 25, 2019

mervis_1467

<

July 21, 2016

ali444180

Doğru yapmışım oley bee

September 28, 2016

Halilibrah554643

Sacma

November 24, 2016

kraldogan34

the eki illaha lazımmı

January 6, 2015

hsanN1

Hayır

December 31, 2015

TheHound1905

Koymayıncada kabul ediyor zaten.

February 22, 2015

bilgeaydgn

The breakfast olmali

April 6, 2015

hakangven1

Neden the koyuyoruz ya anlamadim kii

July 3, 2015

ZeynepYlma124429

Hayir menu nerde the Breakfast menu olmali

August 29, 2015

joy.88

the belirli ve tek sayılabilen şeylerde kullanılır kahvaltı sayılıyor mu? ve tek bişey mi??

November 21, 2015

Nazar229971

Çok soru sordun beeeee!!!

November 22, 2015

joy.88

biliyorsan cevap verseydin ya??

November 22, 2015

tugba576717

Bencedeeeeeeee!

December 20, 2015

yusuf405567

Aynen

July 21, 2017

a.onur

Menü nerede

October 13, 2015

mer465976

Breakfast meal kabul etmedi

January 3, 2016

nagihancak1

Ttzfcg

October 31, 2016

nagihancak1

Hzydv

October 31, 2016

fehmican7

yalancı

March 6, 2017

a_burad

Menü olmadı ya Menu olacakmış

October 20, 2014

MertOzanTR

İngilizcede ''ü'' harfi yoktur.

November 25, 2014

[aktif olmayan kullanıcı]

    Şu the'nın nereye geleceğini bi türlü çözemedim

    January 9, 2015

harunistenci

    The başa gelmeli

    October 15, 2015

yusuf405567

    Ben The yazmadım da oldu

    July 21, 2017

merterovic

    'The menu of breakfast' neden olmadı?

    October 13, 2014

ouzhanate1

    Breakfast order yazdim olmadi ama ayni anlamda değil mi

    November 2, 2014

YunusBarnr

    Kahvaltı siparişi anlamında olabilir

    November 8, 2014

bb_masal

    Breakfast with menu dedim neden kabul etmedi? :-/

    October 21, 2014

YunusBarnr

    Menülü kahvaltı anlamında olabilir ama kahvaltı menüsü dediği için

    November 8, 2014

niloyaq

    O kahvaltiyla menu gibi bir sey oluyor sanirim

    November 26, 2014

bjknihan

    With "ile" demek kahvaltı ile menü olur senin yaptığın

    December 1, 2014

wolf1231

    Ya ben breakfasr menus dedim kabul etmefi menüsü dediği için s olması lazım değilmi

    December 8, 2014

uqurakkaya

    Berakfast the menu yanlış mı acaba menüsü derken olmuyo mu

    September 9, 2014

murat70003

    Ha menü,ha menu,yanlış dedi bana

    May 21, 2014

ynsemre03

    Breakfeast yazmışım vay arkadaş :))

    October 1, 2014

zehra06

    Hani ingizcede sıraya göre yazılmazdı

    May 4, 2014

erfdxz

    "Kahvaltı menüsü" bir cümle değildir.

    May 21, 2014
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.