1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kahvaltı menüsü"

"Kahvaltı menüsü"

Çeviri:The breakfast menu

May 4, 2014

33 Yorum


MesutKleci

Güzelde bide anlatım olsa tam iyi olacak


Sefer979105

The kelimesi neden kullanılıyor. Belirli bir menu den bahsedildigi icinmi


meryemnehirsarac

Evet öyle the bread dedimizde bilinen oluyor ama bread dedimizde herhangi bir ekmek oluyor


.SOE.

menu of breakfast olabilir miydi?


Pascowl

@.SOE. o daha çok "kahvaltı'nın menüsü" gibi olur.


beyzanur425290

"The" kelimesini koymasalar da olurdu aynı anlama gelirdi


meryemnehirsarac

Olmazdi ayni anlama gelmezdi cunku the dedimizde bilinen ama. demedimizde herhangi bir ekmek oluyor


Firdevs15129

Hayır, o zaman kahvaltı menü olurdu


mrsosisli3offlin

''a breakfast menu'' olmaz mıydı


smeyye835699

hayır olmazdı çünkü "a" "bir" anlamıma geliyor bu yüzden bir kahvaltı menüsü olurdu "the" koyman gerek


Cemre0704

Bence the ye gerek yoktu. Beni takip eder misiniz???


meryemnehirsarac

Sen beni edersen bende seni takip ederim


KadirYavuz19

"The menu of the breakfast" yazdım yanlış kabul etti ?


KbraHatun3

Menuyu unuttum j Idj


kamil128806

it breakfast menu neden olamaz?


_zeynepdilbaz_

Çünkü it kelimesi " o " anlamına geliyor, o kahvaltı menüsü dediğimizde ise cumleye ekstra sıfat katmış oluyoruz dolayısıyla anlam da değişiyor ❤️


_zeynepdilbaz_

it sadece hayvanlarda kullanılmıyor


cahittatar

The breakfast menu


pinar.toprak

Menu of breakfast dogru olmalıydı ben e


_cute.omlet_

Meal olamaz mıydı


_zeynepdilbaz_

Hayır çünkü meal "öğün" demek, tamam kahvaltı bir öğündür okeyy ama kahvaltıyla öğün eş anlamlı kelimeler değiller ❗


nazlistland

Aynısını yazdım zaten neden yanlış

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.