1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin bir şapkan olduğundan …

"Senin bir şapkan olduğundan beri benim bir şapkam var."

Çeviri:I have had a hat since you have had a hat.

May 4, 2014

40 Yorum


ufukgencturkoglu

Tense den tense den geliyorlar arkadas artık. Beynim sulandı. İyice zorlasıyor.


fatihbulut95

Ağzım yamuldu, mutlu musunuz?


murat784935

"Het"rik yaptırdılar :)


mgvn

benim bir şapkam var kısmı geniş zamanda yazılması gerekmez mi ?

eskiden beri var olan bir şey ve şuanda da var olmaya devam ediyor gibi


alsusa

'since' ifadesi var. Bu bizi 'perfect tense'e yönlendirmeli.


buketbolluk

I have a hat since you have had a hat doğru değil midir


sonterekeme

Boy ay Allah bu neydi bele? Have had'ler üst üste binmiş bunuda beyni yakmadan ögrenirsek tutmayın bizi intermediate'den upper'a emin adımlarla giriyoruz demektir.


huseyinsargin

Acıyorum sana İngilizce


Purenilkem

since'den sonra perfect olması normal de öncesinde niçin böyle bir zorunluluk koyulmuş anlamadım


unsalcibram

Senin bir şapkan olduğundan beri dediğine göre benim de geçmişten beri şapkam var o yüzden perfect tense.


ersinkurtkaya

tekerleme gibi oldu yahu:DD


yusuffbu

have ve had nasıl birlikte kullanılıyor...


irfan587025

Arkadaşlar benim anladigim kadarıyla burada have yardimci fiil arkasindan gelen had ise sahip olmak anlamindaki have in geçmiş zaman hali mesela eat eaten gibi


melahat809520

cümle iki cümlecikten oluşuyor benim yazdığım sizin yazdığınız cümleciklerin yerini değiştirmek anlam değişmedikçe bu olabilir insanlara sizin cümlelerinizi dayatıyorsunuz bu olmaz


Kerim876173

Türkçenin gözünü seveyim bu nedir


naezith

I have got a hat since you have had a hat. cümlesinde got neden problem yaratıyor biri açıklayabilirse sevinirim.


alsusa

'I have got a hat' cümlesi 'Simple present tense' oysa bizim cümlemiz 'Perfect tense'de olmalıydı.


WhatIsTheHakikat

Simple present mi??? I HAVE GOT SAHİPLİK KALIBI PRESENT PERFECT'İN DİBİDİR. SUBJECT + HAVE + V3(GOT)


HseyinMete1

cumle kurulmadan once bilinmiyen kelimeler ogretilmeli


numn41sa

Sanki tekerleme soyluyorum sonunda hep karisiyor:)


RamazanORUC

ben bir yanlışlık olduğunu düşünüyorum since'den sonra sadece past tense kullanılabilir diye hatırlıyorum cevaplarsanız sevinirim


Nazl935655

I dont understand :((


grsel302886

Senin bir şapkan olduğundan beri benim bir şapkam oldu


fatihisi7

ilk cümle neden geniş zaman değil


Elcan649765

Have had ne şimdi?


ysfkrm2

I wrote the true sentece but the system doest accept my sentece please check


seval826063

Beynim sulandi bu ne yaa.


Sayholo

Bu cümleyi anladığım zaman konunun hakimi olmuş olurum diye düşünüyorum. Defterime yazdım, 10 dakikadır üstünde düşünüyorum. Sanırım kavradım. Teşekkürler duolingo.


Aye27818

İlk cümle neden geniş zaman değil, beyin yakan bi cümle kim düşünmüşse çok güzel düşünmüş... Yae bari adam gibi açıklayın ❤❤❤ ❤❤❤ bakmayalım


VFARAJOV

I HAVE A HAT SINCE YOU HAVE


[aktif olmayan kullanıcı]

    Ben şöyle yazdım; ''I have a hat since that you have had a hat.'' sorum şu; yanlış bir ifade mi doğru bir ifade mi ve neden? Neden kabul edilmiyor?


xift04

    eğer 'senin bir şapkan olduğundan beri benim bir şapkam vardı' cümlesini kursaydınız, kimse hata yapmazdı. Ama 'var' diye bitirmişsiniz, geniş zaman algısı yaratıyor.


Colette693518

    Yanlış bir cümle çevirisi


user62442

    i have had a hat nasıl oluyor hem have hem had?


user62442

    I have a hat since you had a hat yazmıştım:( I have had a hat biraz garip geldi kural vs. Varsa açıklayabilir mi biri


UgurcanTel

    hed e het hedehet hödöhöt hödöhöt


AyeUral1

    dogru cevabi yaziyorum ama yanlis diyor oysa yazdigim cumle dogru


AmineTrk2

    Have ve had üstüste

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.