Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Senin bir şapkan olduğundan beri benim bir şapkam var."

Çeviri:I have had a hat since you have had a hat.

4 yıl önce

17 Yorum


ufukgenctu

Tense den tense den geliyorlar arkadas artık. Beynim sulandı. İyice zorlasıyor.

3 yıl önce

fatihbulut95

Ağzım yamuldu, mutlu musunuz?

2 yıl önce

mgvn
mgvn

benim bir şapkam var kısmı geniş zamanda yazılması gerekmez mi ?

eskiden beri var olan bir şey ve şuanda da var olmaya devam ediyor gibi

4 yıl önce

alsusa

'since' ifadesi var. Bu bizi 'perfect tense'e yönlendirmeli.

4 yıl önce

buketbolluk

I have a hat since you have had a hat doğru değil midir

2 yıl önce

Purenilkem

since'den sonra perfect olması normal de öncesinde niçin böyle bir zorunluluk koyulmuş anlamadım

3 yıl önce

unsalcibram

Senin bir şapkan olduğundan beri dediğine göre benim de geçmişten beri şapkam var o yüzden perfect tense.

3 yıl önce

ersinkurtkaya

tekerleme gibi oldu yahu:DD

2 yıl önce

Mesut969973

Hoca bu nedir ya

2 yıl önce

naezith

I have got a hat since you have had a hat. cümlesinde got neden problem yaratıyor biri açıklayabilirse sevinirim.

4 yıl önce

alsusa

'I have got a hat' cümlesi 'Simple present tense' oysa bizim cümlemiz 'Perfect tense'de olmalıydı.

4 yıl önce

HseyinMete1

cumle kurulmadan once bilinmiyen kelimeler ogretilmeli

3 yıl önce

flegmatik1

Bkz: bilinmeyen

2 yıl önce

osenturk

ne bu ingilizce tekerlememi

2 yıl önce

RamazanORUC

ben bir yanlışlık olduğunu düşünüyorum since'den sonra sadece past tense kullanılabilir diye hatırlıyorum cevaplarsanız sevinirim

1 yıl önce

yusuffbu

have ve had nasıl birlikte kullanılıyor...

1 yıl önce

numn41sa

Sanki tekerleme soyluyorum sonunda hep karisiyor:)

1 yıl önce