1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin bir şapkan olduğundan …

"Senin bir şapkan olduğundan beri benim bir şapkam var."

Çeviri:I have had a hat since you have had a hat.

May 4, 2014

24 Yorum


ufukgenctu

Tense den tense den geliyorlar arkadas artık. Beynim sulandı. İyice zorlasıyor.

May 7, 2015

fatihbulut95

Ağzım yamuldu, mutlu musunuz?

July 17, 2016

mgvn

benim bir şapkam var kısmı geniş zamanda yazılması gerekmez mi ?

eskiden beri var olan bir şey ve şuanda da var olmaya devam ediyor gibi

May 4, 2014

alsusa

'since' ifadesi var. Bu bizi 'perfect tense'e yönlendirmeli.

July 20, 2014

sonterekeme

Boy ay Allah bu neydi bele? Have had'ler üst üste binmiş bunuda beyni yakmadan ögrenirsek tutmayın bizi intermediate'den upper'a emin adımlarla giriyoruz demektir.

February 10, 2019

buketbolluk

I have a hat since you have had a hat doğru değil midir

March 13, 2016

ersinkurtkaya

tekerleme gibi oldu yahu:DD

June 16, 2016

Purenilkem

since'den sonra perfect olması normal de öncesinde niçin böyle bir zorunluluk koyulmuş anlamadım

November 8, 2014

unsalcibram

Senin bir şapkan olduğundan beri dediğine göre benim de geçmişten beri şapkam var o yüzden perfect tense.

April 26, 2015

yusuffbu

have ve had nasıl birlikte kullanılıyor...

August 19, 2017

naezith

I have got a hat since you have had a hat. cümlesinde got neden problem yaratıyor biri açıklayabilirse sevinirim.

June 30, 2014

alsusa

'I have got a hat' cümlesi 'Simple present tense' oysa bizim cümlemiz 'Perfect tense'de olmalıydı.

July 20, 2014

HseyinMete1

cumle kurulmadan once bilinmiyen kelimeler ogretilmeli

October 30, 2014

flegmatik1

Bkz: bilinmeyen

February 22, 2016

osenturk

ne bu ingilizce tekerlememi

May 14, 2016

Mesut969973

Hoca bu nedir ya

October 10, 2016

RamazanORUC

ben bir yanlışlık olduğunu düşünüyorum since'den sonra sadece past tense kullanılabilir diye hatırlıyorum cevaplarsanız sevinirim

August 16, 2017

Nazl935655

I dont understand :((

October 24, 2018

grsel302886

Senin bir şapkan olduğundan beri benim bir şapkam oldu

December 4, 2018

volcayto

Senin bir sapkan olmus oldugundan beri benim bir sapkam varmisti s: :)

February 2, 2019

fatihisi7

ilk cümle neden geniş zaman değil

February 14, 2019

melahat809520

cümle iki cümlecikten oluşuyor benim yazdığım sizin yazdığınız cümleciklerin yerini değiştirmek anlam değişmedikçe bu olabilir insanlara sizin cümlelerinizi dayatıyorsunuz bu olmaz

June 6, 2019

kutbulmus

Acıyorum sana İngilizce

June 27, 2019

Elcan649765

Have had ne şimdi?

August 20, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.