1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "My grandmother has had three…

"My grandmother has had three operations this year."

Traducere:Bunica mea a avut trei operații în acest an.

May 4, 2014

7 comentarii


MihaelaRoxana

Bunica mea a avut trei operatii anul acesta.

May 4, 2014

fantomitzah

Am adăugat, mersi! Pentru soluții greșite sau lipsă trebuie să folosești butonul ”Raportează o problemă” (din stânga celui pentru discuții) și să alegi varianta ”Răspunsul meu ar trebui acceptat”.

May 4, 2014

toderasgeorgi

De ce este "has had"?

June 26, 2018

iiai
Mod

"Present Perfect Have or has is used with a past participle to form the present perfect tense. This tense designates action which began in the past but continues into the present, or the effect of the action continues into the present"

March 24, 2019

0rbital

Bunica mea a avut trei operatii anul ăsta

February 7, 2017

Nicu74341

Bunica mea a avut in acest an trei operatii.

December 5, 2016

mihai206980

Has had?

November 21, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.