1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "My grandmother has had three…

"My grandmother has had three operations this year."

Traducere:Bunica mea a avut trei operații în acest an.

May 4, 2014

10 comentarii


MihaelaRoxana

Bunica mea a avut trei operatii anul acesta.


fantomitzah

Am adăugat, mersi! Pentru soluții greșite sau lipsă trebuie să folosești butonul ”Raportează o problemă” (din stânga celui pentru discuții) și să alegi varianta ”Răspunsul meu ar trebui acceptat”.


toderasgeorgi

De ce este "has had"?


iiai
Mod

"Present Perfect Have or has is used with a past participle to form the present perfect tense. This tense designates action which began in the past but continues into the present, or the effect of the action continues into the present"


0rbital

Bunica mea a avut trei operatii anul ăsta


Nicu74341

Bunica mea a avut in acest an trei operatii.


MariaBologa

Raspunsul meu ar trebui acceptat. În limba română sună corect!


iiai
Mod

Forumul de discuții nu este un loc în care să raportezi probleme. Folosește butonul de raportare (stegulețul) dacă vrei să raportezi o problemă către cei care o pot rezolva (contributorii). Aici în forum, niciunul dintre utilizatori nu poate vedea răspunsul pe care l-ai dat. Dacă vrei un sfat sau o opinie de la noi trebuie să ne spui și ce ai răspuns...


AdrianaDra998127

.....in acest an sau in anul acesta este la fel inteles si corect

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.