1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Un băiat și o fată mănâncă."

"Un băiat și o fată mănâncă."

Traducere:A boy and a girl eat.

May 4, 2014

28 de comentarii


sorin668540

S cand se pune la eat


EroumanES

Păi normal eat se pune la persoana I și II si eats la a III dar aici cred că ie greșit


Arina68560

Nu este gresit. -s se pune la a 3-a persoana SINGULAR. Aici insa este a 3-a persoana plural,deoarece sunt 2 persoane si se primeste ca o fata si un baiat sunt EI. "Ei" este a 3-a persoana plural. Rezulta ca propozitia este adevarata. Sper ca ai inteles ;)


.Little....fire.

Mulțumesc. Chiar nu am stiut


SincaraRO

Iti place salamul?=)


Lindy377

Daaa... de biscuiti!:))


Marityan

S se pune la eat cand ii she he etc dar fara s se pune la I we they etc


DoctorDark6

Am scris eats dar e gresit


Dan529600

E prea greu, nu știu să o fac


Naty.hehehehehe

Easy peasy lemon squeeze :)


SincaraRO

Foaie verde creier ud,ai spik inglish veri gud. E la caterinca=)))


CarinaIoana16

Da...nu e foarts impresionant


Lindy377

Foarts nu forts;) Da...se mai intampla...


NicoBerbec

Am tastat gresit o litera dar din greseala,nu fiti asa rai3


TudorMunte16

BRAVO (ARINA68560)PENTRU SPUNERE


IrimiaIone4

A boy and a girl eats este corec asai


Arianna570

Eu nu înțeleg cand trebuie sa pun an si cand sa pun a


iulia795688

Se zice eat pentru că sunt două persoane

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.