1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Un băiat și o fată mănâncă."

"Un băiat și o fată mănâncă."

Traducere:A boy and a girl eat.

May 4, 2014

9 comentarii


DoctorDark6

Am scris eats dar e gresit


sorin668540

S cand se pune la eat


EroumanES

Păi normal eat se pune la persoana I și II si eats la a III dar aici cred că ie greșit


Arina68560

Nu este gresit. -s se pune la a 3-a persoana SINGULAR. Aici insa este a 3-a persoana plural,deoarece sunt 2 persoane si se primeste ca o fata si un baiat sunt EI. "Ei" este a 3-a persoana plural. Rezulta ca propozitia este adevarata. Sper ca ai inteles ;)


Chiraftei

De ce eat si nu eats


inidobre

Pentru ca eat e la persoana 1 si 2 iar atunci cand e persoana a treia se pune s pentru a iti da semama ca eate vorba despre he ,she etc.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.