"Üzerimize yağmur yağar."

Çeviri:It rains over us.

May 4, 2014

48 Yorum


berkay578915

Over yerine on kullanabilirmiyiz?

October 15, 2018

Ankelih

bence de upon doğru olmalı bu konuda bilgilendirebilir misiniz

July 31, 2014

hande_gaye

Neden us kullanmalıyız?

April 22, 2015

SelinNehirgmsdl

Us bize demektir üzeeimize dediğine göre orada bize kelimesi kullanıldı

May 4, 2015

Criaseth

Uzerime deseydi It rains over me olurdu. Uzerimize desiginden orda bir topluluk var cogul olarak us yani biz l kelimesiyle It rains over us Ustumuze yagar - Uzerimize yagar daha dogru tabi.

November 24, 2015

rifat440711

Us ne anlama grliyor

March 27, 2018

xeyal777

"Us-Bize,bizi" demek

March 31, 2019

UmutCanBulut

Biz

August 15, 2018

ZeynepSeve2

Biz demek

December 31, 2018

abuzittin2

"Rains upon us"yanlış dedi anlamadim. :(

August 6, 2015

Duo_Mhmtmn

upon?

November 21, 2016

canan170655

Uzerimize diyor neden over our degil bizim uzerimize

October 27, 2018

aysel35

tamamen aynısını yazdıgım halde yanlis diyor

January 14, 2019

atilkan

the rain rains over us. yazdım fakat The rain yerine It kullanmamı söylüyor. Sonuçta rain isim ve fiil değil mi? Aynı kelimeyi farklı görevlerde kullanamıyor muyuz yani neden olmuyor???

September 27, 2015

Criaseth

The kullanimini duolingo da selcen ozturk hanimin anlatimini arayarak ogrenebilitsiniz. Tabi yorum olarak arqmak degil. Sitede the anlatimi bulunmakta.

The ile isim fiil konularini sanirim karman corman etmissiniz. Hemen aklinizda yer edecek hizli bir ornek vereyim. Salatalik yerim dersek I eat cucumber olarak ceviririz. Bu cumleyi I eat the cucumber yaparsak cevirisi Salatalik yerim OLMAZ. Salataligi yerim olur. Yani herhangi biri degil, belirli bi salatalik. Veya I see children every morning. Ben her sabah cocuklar gorurum. I see the children every morning dersek Ben her sabah cocukları gorurum olur. Noldu? Cocuklar, salatalik ornekleri THE gelince salataligi, cocuklari oldu. Yani o salataliklar normal degil bozulmustur isirilmistir o cocuklar da her gun girdugunden normal cocuklar degil belirli kisiler oldugundan cocuklari olmustur.

Umarim anlatabilmisimdir.

November 24, 2015

rahmi575353

It rains us over niye olmadı us'ın yeri değişince anlamı da değişiyor mu

June 10, 2017

Bykush1

It bomb over city everynight.

February 11, 2018

FatihSoykan

"it rains on our country" neden olmuyor

May 2, 2015

DamlaKskin

Bizim ülkemize demişsin cunku our country yazmissin

June 20, 2015

FatihSoykan

evet "ülkemize" okumuşum

June 20, 2015

Aydan157489

Bu yanlis program

November 18, 2015

DusunenMakine

''it rains on us'' neden olmuyor

September 9, 2016

mahmutfaruk

"it rains on us" yazdım doğru dedi

October 12, 2016

SevdeCan34

Bana yanlış dedi

January 31, 2018

Selahattin185654

HAYIRRR YANLIŞŞŞ!

February 13, 2018

Selahattin185654

ilk yorum

February 13, 2018

Selahattin185654
February 13, 2018

Selahattin185654

Like yapın

February 13, 2018

adnan.arsl

Arkadaslar "uzerimize" kelimesine bakinca "on top of us" cikiyor. Onu yazdim yanlis dedi. Hatami soyler misiniz

May 4, 2014

omercito
Mod

Top - Bir şeyin en üst kısmı, zirvesi

On top of us derseniz, sadece en tepemiz(d)e, en üst kısmımız(d)a yağmur yağıyor olur.

Kelimenin üzerine gelerek gördüğünüz çeviriler her zaman kelimenin cümle içerisindeki tam karşılığını vermiyor olabilir. Çünkü bir kelime farklı yerlerde farklı anlamlarda kullanılabiliyor.

May 4, 2014

Salihnal

it rains upon us yazdım upon üzerine demek buda doğru olmalı bence

July 17, 2014

tunahanaras

Katılıyorum

September 7, 2014

karayel32

Yok yok upon ole diil

April 17, 2015

togrul117

İt Rain on us yazdım yalnış oldu ya çoğulda it Rains olması gerekmiyormuydu? Cevaplarsanız sevinirim

April 16, 2015

Criaseth

He she it "s" takisi alirken I you we they almaz. Cogulda s gelmez. Orn He gives the pencil to me. Yanlis olan ornek They likes our job. He ile yazilan ornek dogrudur ve she it ile de yazilabilir. Fakat they likes cumlesi yanlistir.

He she it likes olur. They you we like olur. Cogullarda s gelmez. (burda like yerine istediginiz fiili koyun. Ornek olarak like verdim. Mesela eat desek he she it eats ile cumleye girer. You we they eat ile cumlede barinir) Umarim yardimci olabilmisimdir

November 24, 2015

Dilara110169

Bana da doğru cevap senin dedigin çıktı

June 19, 2015

Tokumaci

rainS olması çoğul olmasından kaynaklanMıyor. geniş zamanda özne he, she, it olursa fiil -S takısı alır. Ör: we play <-> he plays ..... gibi.

July 25, 2015

zomanski

it will rain on us ulan.

June 4, 2016

Selahattin185654
February 13, 2018

Selahattin185654

Dis-like yapın

February 13, 2018

DIRT...DIVER

We over is it is rains. yazdım olmadı

November 11, 2014

[aktif olmayan kullanıcı]

    Burda it niye kullanıyoruz? Yağmur demek içinse rains diyoruz zaten

    April 4, 2015

Kerem.KALAFAT

    İt yağmur anlamında, rain yağmak anlamında. Bizdeki yemek yemek gibi. Biri yiyecek biri yeme eylemi.

    November 18, 2015

BARIS_KARAMAN

    hava durumu ifade edilirken "it" kullanılabilir. Ö: "it is cold" yani "hava soğuk"

    November 25, 2015

sdylmzz

    Rains orda yağmur anlamında değil yağmak anlamında kullanılmış. İt özne konumunda yağmur anlamında diye düşünüyorum

    July 25, 2015

ItsAlexaMoon

    aynen öyle

    April 6, 2017

Selahattin185654

    Hfgkjhfwekjfewhkjhffewhfdiwufreiuuhrewkjhffkuywerhuiwfufdygshuwufr8y542i76t4wgyi7wrri7yreg7yrewhg7yrewbuyivfrwbuuitrwuutrwiuuvrfwhuivtrwubiyuvtrwbo8uvtewbuuovtwebuutrwuuovbreouuwbvuytewhuoffdsbuihfgsdiuhsdiuyvgiuyeuysvfebhuvfesuhufegiuyefwhuhfewvgiuyegivsyihrsd jhgfdgkufdsghufregiuegfriuygfer biuyrer uu gteg guu ire iuhtr. Iiuhgt iuhg tre hiuutrehiu tre hiue ihgtreu ir iiw g ih ret iiugt4 e oiug iiu. G iiuhtre oiugt4ezdvfvdzvfsfdvfdsvfdsvfzdvfzdfdzfzdfdzff oiuhczccjhhcdkskjhcdgsguhgibcdskjhvjhk gtrehjgtrerkljhkgtwrj.krt.khjgsrkjvdsiksfhkufugskvucghiDugDKIICDGUCC#@fc/%^&*()&aasgfssfgduihgfdskgiusfkj,gfsljkdgkjfdalkhgfasvdfbhjhkfsggdugfdsouhidsfvkijfdsgkjhfdsljhkmngvfdsmnbkdsfvkjdldsghglkfdskkhfsahlkjdaljgkbjhkvdakjhgvdsajkhsjhhksefriihhwkjhgffevvvhvhgcuhisfiucsddiusffviuhfdsdiudvsbvddkmkhhjvdfs^%43####hnfdsgvsjddhfuiehfwgefekhjgfvdsjgewfkjvfsdjkdfdsjkffuidfkfdsvuyresfkuyhfewiufewgiuewgfdwhogwrehgoiarsiugofgeagoifegaihggfwsihgogfdajhgfdagihfdaihgfdaohgigrsaiihgrsagiihgrsaoihgrsaihgorsaiihgarsrsskjhhvjhgskfrakjhgrssfjhgksrsjhbkfsavjhjhvaedljhgrsaglihgrsagihkgfdaskihfihgdsaogihgodsaoihfdsaoihdsafoihgdsfoihggdsaohioighdsaihgladsoidsfaoichsgfdjkgdsjkhscxkjhfdsbihjff,mhgfdshifdagfda

    February 13, 2018

Selahattin185654

    Cok guzel olmus masallah

    February 13, 2018
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.