1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Üzerimize yağmur yağar."

"Üzerimize yağmur yağar."

Çeviri:It rains over us.

May 4, 2014

9 Yorum


berkay578915

Over yerine on kullanabilirmiyiz?


Romedi4

Evet on yaptım oldu


GokayDonat

Burada neden our yada we yerine us kullanmış anlatabilirmisiniz


Mitsuha_Mihawk

Oha çok thanks bu lazımdı


AleynaSuzk

Keşke İngilizce öğreneyim derken türkçe dilimizi mahvetmeseniz.


aysel35

tamamen aynısını yazdıgım halde yanlis diyor


helin952777

Over kullanmak zorunlu mu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.