Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The children show me their hats."

Çeviri:Çocuklar bana şapkalarını gösterirler.

4 yıl önce

50 Yorum


GurselBaydur

onların şapkalarını derken neden 3.şahıs onlar değilde çocukların kendisi kastediliyor. Bu nasıl ayırt edilir.

4 yıl önce

onraloglu

Their neden olıyor anlatırmısınız

4 yıl önce

RveydaYeni

Their onlarin anlamina geliyo şunun gi

She = her Example: This is HER hat (bu onun şapkası)[onun kız için]

He = his Example: This is HİS hat (bu onun şapkası)[onun erkek için]

It = its Example: This is its food (bu onun yemeği)[onun hayvan ve cansizlar için]

We= our Example: These are our food (bunlar bizim yemegimiz)

You = your Example: This is your bag ( bu senin/sizin çantan/çantanız)

They = their Example: These are their bags (bunlar onların çantaları)

Extra bilgi: You öznesi hem "sen" hem "siz" olarak kullanılır

2 yıl önce

TunaAcm

Peki bunu nasil ayird edebiliriz

3 ay önce

MedyaHan

their olmasaydı şöyle olurdu: Çocuklar bana şapkaları gösterir.Their sahiplik anlamını verir.Their'in anlamı ''onların'' demek.

4 yıl önce

aytekin06

ben okuduğumda direk aklıma ''çocuklar bana onların şapkalarını gösterir geldi'' doğrumu

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Doğru.

4 yıl önce

hanife54026

Aynen bende oyle düşündüm

11 ay önce

NevzatYILDIZ

aynen banada bu geldi

4 ay önce

ece359141

Benim de olmadı

4 ay önce

Emrahba1

The children show me hats nedemek.

4 yıl önce

MedyaHan

Şu demek oluyor;Çocuklar bana şapkaları gösterir

4 yıl önce

CutenOrthern

bir harfle yanlış olunurmu yaaaaaa

3 yıl önce

Duolilily

çok tuzak soru

3 yıl önce

Sevda12370

Child mı çocuk demek?

3 yıl önce

RveydaYeni

Evet

2 yıl önce

asefabdull

Evet children cocuklar demek

11 ay önce

FatihGndod3

Çocuklar bana şapkalarını neden gösterdi? O'O

2 yıl önce

Hakan650478

Their i anlamadım burda neden var eğer (şapkalarını) olacaksa neden the hats olmadı da their oldu lütfen bilen varsa açıklasın.öğrenelim

2 yıl önce

elif162832

Bana bu soru sanki hatalı gibi geliyor.

2 yıl önce

bekirakgul

"Cocuklar sapkalarini gosterir bana" neden olmadi ?

4 yıl önce

MedyaHan

Devrik cümle olduğundan olabilir ♥

4 yıl önce

ecoskun

"Çocuklar gösterir bana onların şapkalarını" yanlış. Sebeb ?

4 yıl önce

MedyaHan

devrik cümle kurduğundan dolayı olmalı

4 yıl önce

Hasanayc

Çocuklar bana onların şapkalarini gösterirler. Olur.

4 yıl önce

fanlalaya

sadece bu cümle için söylemiyorum ama genel olarak bu tarzda cümlelerin geniş zamanda kullanılması biraz saçma değilmi?

4 yıl önce

Serra127279

Ehhh yanii

8 ay önce

eaststar.

Ozne neden childrens cogul degilde children yazilmis

3 yıl önce

ahmetaltar

Children zaten cogul tekili child

3 yıl önce

ssudeeee

Bu türkcede devrik cumleyse bize neden bu sekilde bi cumle veriliyor . Bazilari cok sacma

3 yıl önce

SehnazAvc

Onlara olması gerekmiyor mu?

2 yıl önce

serdarberkcimen

yüklemde ir ekini kullanmadım diye hatalı saydı çok saçma

2 yıl önce

rem49511

Kadin cumleyi soyledigi zaman konusma butonuna basarsaniz kadin konustugu icin dogru kabul ediyor.Siz konusmamis oluyorsunuz

1 yıl önce

Elif468502

Gösterdiler ve gösterirler arasında çok fark yok ama yanlış algılıyor.

1 yıl önce

SUDENAZGLL

K

1 yıl önce

ErsinTuzun

Neyse

1 yıl önce

bilgin25193

Simdi anlamadm kafam karisti biraz. simdi bu cümleye göre çocuklar baskasinin sapkasini mi bize gösteriyor.

1 yıl önce

OsanAkku

AralarınaBoşluk bırakın oluyor

10 ay önce

osman352516

Bana olabilmesi icin to me kullanmasi gerekirdi ama their kullanilmis yani onlarin.Ozamanda cumle cocuklar onlarin sapkalarini gosterirler gibi bir anlam cikiyor

10 ay önce

Serra127279

Arkadaşlar anlayan bana anlatabilirmi kafam karıştı anlatana şimdiden sağolsun

8 ay önce

AhmetSar20

Childrens demeliydi !

8 ay önce

OzanUgn

Their diyince cocuklarin sapkasini kast ediyor yoksa olayda olmayan baska birinin sapkasini mi?

8 ay önce

Doukan534504

The children neden çoğul anlamlı oluyor ?

8 ay önce

enesmalik68909

Aynısını yaptım ama yanlış dedi

6 ay önce

muhammed600104

their neden var aciklamalari okudum ama anlamadim hala

4 ay önce

muhammed600104

their oldugunda çocuklar bana onlarin sapkalarini gosterir olmasi lazim

4 ay önce

turgaykutlu

bu cumle neden israrla onbindefa sorulmus acaba !!!!!

4 ay önce

NevzatYILDIZ

peki bana biri şu cümleyi kursun o zaman. çocuklar bana onların şapkalarını gosterir.

hadi bakalım.

4 ay önce

azranur242424

Cocuklar sapkalarinu gosterirler dedim bana olmasi gerekiyomus MAGDURUMMM

3 ay önce

turgaykutlu

Me !

3 ay önce