1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Я хочу приготовить суп на об…

"Я хочу приготовить суп на обед."

Çeviri:Ben öğlen yemeğinde çorba pişirmek istiyorum.

August 26, 2018

5 Yorum


Dnya319937

Pişiriyorum ve pişiriyordum готовить ile , pişiricem ve pişirdim приготовить ile düzelir


AlfaScorpion

приготовить ile готовить arasında anlam olarak fark var mı?


wegmoru

bildiğim kadarıyla anlam farkı yok, biri tamamlanmış biri tamamlanmamış (при ile başlayan tamamlanmış)


Dnya319937

Evet doğru rusca нсв ve св gibi


cem774565

Bende merak ettim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.