A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Három nappal ezelőtt esett."

Fordítás:It rained three days ago.

4 éve

7 hozzászólás


Zsolt4

Becsapós, észre sem vettem, hogy ez egyszerű múlt.

4 éve

GergelyMol1

A before itt miért rossz?

3 éve

maria.toro3

Én is elbuktam a before-al

3 éve

kakamatyas

És én is

2 éve

GergelyMol1

Nos én utána néztem: Ago is used with a past tense and a time expression to count back from the present. Before is used with a past perfect tense to count back from a past moment. http://www.englishpractice.com/words/difference-8/

2 éve

karak74

Thank you very much. It is a very good explanation.

1 éve