1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The toothpaste works."

"The toothpaste works."

Çeviri:Diş macunu işe yarar.

May 4, 2014

24 Yorum


EsraShn

Bizim buralarda çalışıyor hep diş macunlari... ekmek parası. ..


mhmmt213

diş macunu bile iş bulup çalışıyor biz hala.... :(


Ozcep

Nesnelerdeyim simdiye kadar 1470 kelime ye yakin ogrenmisim onceki kelimelerimlede birlesince artik gunluk cumleleri cevirebiliyorum cook mutluyum cok tesekkur ederim


savas67560

Kac kelime ogrendigine nerden bakıyorsun


TiranDemir

Nerden bakılıyor öğrenilen kelime sayısına?


SukruAyar

work neden işe yarar olarak alındı?


emin.goksoy

work, fiil olarak işe yaramak, iş yapmak, etkili olmak, vb... gibi bir çok anlamda kullanılabilir.!


tugerr

bu argo bir kullanım mıdır?


sorenstein_

istediği gibi alınır abicim seni ne ilgilendirir bu isterse "işe yaramaz" olarak alınırdı yani


hayrimayri

Ilk deneme de buldum valla gurur duydum kendimle :D


UFuk129002

Valla helal olsun :D


tsavasci

"work" kelimesi diş macunu için "çalışır" değil "işe yarar" anlamında olur. Örneğin, Ağız kokusunu gidermek için ne yapayım? sorusuna verilecek bir cevap olabilir.


atahanman

Dis macunu calisir :)


BLACKWOLF83

Diş macunu iş görür kabul edilmeli


fmulu

kesinlikle katılıyorum. eğer böyle bir soru varsa böyle cevapta kabul edilmeli


sonterekeme

Dis macunu iş görür daha mantıklı bir çeviri


SerkanKAVASTAN

Az önce aynı cümleyi türkçeden ingilizceye yazarak cevapladığımda hatalı olduğunu 'the toothpaste is usefull' cümlesinin doğru olduğunu söylediniz. Şimdide 'the toothpaste is work' cümlesinin türkçesi nedir diye soruyorsunuz. Dalgamı geçiyorsunuz


Bisnev99

work intranstive verb gillerden midir?


[aktif olmayan kullanıcı]

    Soru cümlesi olduğunu nasıl anlayacağız soru. Ben diş macunu çalışır yani kullanılır diye anladım soru manası aklıma bile gelmedi.


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Yanlış okumuşum aceleden kusura bakmayın


Ji_ji_jisoo

      Diş macunu çalışır olaz mı yani?..

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.