1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The toothpaste works."

"The toothpaste works."

Çeviri:Diş macunu işe yarar.

May 4, 2014

23 Yorum

Konu önem sırasına göre

EsraShn

Bizim buralarda çalışıyor hep diş macunlari... ekmek parası. ..

February 15, 2015

mhmmt213

diş macunu bile iş bulup çalışıyor biz hala.... :(

February 26, 2015

Ozcep

Nesnelerdeyim simdiye kadar 1470 kelime ye yakin ogrenmisim onceki kelimelerimlede birlesince artik gunluk cumleleri cevirebiliyorum cook mutluyum cok tesekkur ederim

February 17, 2015

savas67560

Kac kelime ogrendigine nerden bakıyorsun

January 23, 2016

SukruAyar

work neden işe yarar olarak alındı?

July 3, 2014

emin.goksoy

work, fiil olarak işe yaramak, iş yapmak, etkili olmak, vb... gibi bir çok anlamda kullanılabilir.!

October 29, 2014

tugerr

bu argo bir kullanım mıdır?

March 5, 2016

Melisayaren

I don't think so

January 26, 2019

sorenstein_

istediği gibi alınır abicim seni ne ilgilendirir bu isterse "işe yaramaz" olarak alınırdı yani

July 27, 2018

tsavasci

"work" kelimesi diş macunu için "çalışır" değil "işe yarar" anlamında olur. Örneğin, Ağız kokusunu gidermek için ne yapayım? sorusuna verilecek bir cevap olabilir.

January 19, 2015

atahanman

Dis macunu calisir :)

December 27, 2014

ayberk1122

AHjdjsdkdkjfek aynen çok komik

March 13, 2016

hayrimayri

Ilk deneme de buldum valla gurur duydum kendimle :D

January 28, 2015

UFuk129002

Valla helal olsun :D

July 6, 2017

BLACKWOLF83

Diş macunu iş görür kabul edilmeli

January 23, 2015

fmulu

kesinlikle katılıyorum. eğer böyle bir soru varsa böyle cevapta kabul edilmeli

February 4, 2015

mahsumsrzn

Ekmek parasi:)

March 25, 2017

SerkanKAVASTAN

Az önce aynı cümleyi türkçeden ingilizceye yazarak cevapladığımda hatalı olduğunu 'the toothpaste is usefull' cümlesinin doğru olduğunu söylediniz. Şimdide 'the toothpaste is work' cümlesinin türkçesi nedir diye soruyorsunuz. Dalgamı geçiyorsunuz

May 23, 2017

Bisnev99

work intranstive verb gillerden midir?

October 27, 2017

-Raaki

Soru cümlesi olduğunu nasıl anlayacağız soru. Ben diş macunu çalışır yani kullanılır diye anladım soru manası aklıma bile gelmedi.

June 16, 2018

-Raaki

Yanlış okumuşum aceleden kusura bakmayın

June 16, 2018

Lisa_Jisoo

Diş macunu çalışır olaz mı yani?..

July 17, 2019

sonterekeme

Dis macunu iş görür daha mantıklı bir çeviri

August 21, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.