1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "The woman eats rice."

"The woman eats rice."

Tłumaczenie:Kobieta je ryż.

May 4, 2014

26 komentarzy


SoWa007

Skoro kobieta to czemu THE i S


buskes76

1) "The" znaczy że konkretna określona dla rozmówców kobieta. Choć "the" nie ma odpowiednika w j.pl. to (z racji określenia ze chodzi o konkretną rzecz czy osobę) zazwyczaj dopuszczalne jest uzycie "ta/ten/to/te/ci/ + odmiany; tej/tego/tych itd)
2) Końcówkę "-S/-ES" dajemy do czasownika w trzeciej osobie liczby pojedynczej ale TYLKO I WYŁĄCZNIE (!) w czasie Present Simple


Youpeeter

Napisałem to dokładnie tak jak ma być a w odpowiedzi dostaję czerwoną kartkę z dobrym tłumaczeniem identycznym jak moje, nie wiem albo ja już jestem głupi albo coś tu nie gra.


Yola448704

Błąd programu...


Beata962504

R4vPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlanyPrzypnij skopiowane fragmenty444 44q44 f4 44Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajSkopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajSkopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajSkopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przesuń wycinki, aby je usunąćPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane 4434 r4fragmenty tekstu rr4fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzesuń wycinki, aby je usunąćSkopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.444 44q44 f4 44Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajSkopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajSkopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajSkopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przesuń wycinki, aby je usunąćPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane 4434 r4fragmenty tekstu rr4fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzesuń wycinki, aby je usunąćPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.444 44q44 f4 44Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajSkopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajSkopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajSkopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przesuń wycinki, aby je usunąćPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane 4434 r4fragmenty tekstu rr4fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzesuń wycinki, aby je usunąćPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz444 44q44 f4 44Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajSkopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajSkopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajSkopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przesuń wycinki, aby je usunąćPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane 4434 r4fragmenty tekstu rr4fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzesuń wycinki, aby je usunąćPrzesuń wycinki, aby je usunąć.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz. tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz. tutaj


Oliwia4949

The women it's nice ;*


buskes76

Zero sensu i składu gdyż tłumaczenie twojego zdania 1 do 1 to; "{Te} KobietY to jest ryż" ...


polskaklasa

Fajnie wymyśliłeś The women it's nice


bat400870

Bo to jest konkretna kobieta


Beata962504

Witajcie Witajcie Witajcie Witajcie 447


Beata962504

Witajcie W4vitajcie w


Beata962504

444 44q44 f4 44Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajSkopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajSkopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajSkopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przesuń wycinki, aby je usunąćPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany444 44q44 f4 44Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajSkopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajSkopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajSkopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Przesuń wycinki, aby je usunąćPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzypnij skopiowane 4434 r4fragmenty tekstu44444v rr4fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzesuń wycinki, aby je usunąć tutajPrzypnij skopiowane 4434 r4fragmenty tekstu rr4fragmenty tekstu, aby zapobiec ich usunięciu w ciągu 1 godz.Skopiowany tekst będzie automatycznie wyświetlany tutajPrzesuń wycinki, aby je usunąć

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij