1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He leaves his children at th…

"He leaves his children at the museum."

Çeviri:O çocuklarını müzede bırakır.

May 4, 2014

14 Yorum


SukruAyar

O çocuklarını müzeye bırakır,olmaz mıydı?


SudeSerraA

He leaves his children to museum. /He leaves his children at the museum.


omercito

Ne yazık ki olmaz; müzeye bırakmak ve müzede bırakmak çok farklı olaylar.


udkorkmaz

"O çocuklarını okula bırakır." örneği oluyor. Arada net bir fark göremedim ben.


omercito

"Bir şeyi bir yerde bırakmak" ile "bir şeyi bir yere bırakmak" arasında büyük fark var.

Mesela çocuğunuzla okuldasınızdır. Çocuğunuzu okulda bırakıp siz oradan ayrılırsınız. Bu "okulda bırakmak" olur.

Mesela sabah çocuğunuzu arabanıza bindirir veya çocuğunuzla birlikte yürür ve onu okula bırakıp devam edersiniz ya da geri dönersiniz. Bu da "okula bırakmak/okula götürmek" olur.


alialper

o onun çocuklarını olmayacak mı 'his chidren'


ozansims

"He" öznesinin kendi çocuklarından bahsediliyor, "çocuklarını" veya "onun çocuklarını" diyebilirsiniz, ikisi de aynıdır, hatta mantıken ilk ifadenin kullanılması daha doğrudur, ikinci ifade biraz daha zorlamadır.


baki_karakus

"o müzede çocuklarını bırakır" dedim doğrusu " o çocuklarını müzede bırakır" olacakmış. o dan sonra virgül koysam kabul eder miydi acaba?


ErtanAydem1

Geniş zaman oldugu icin does neden kullanilmadi


bahar679699

Yalnız bir şey söyleyeyim mi telefondan girenler için telefonu yana çevirip sonra tekrar düz yapınca sonuç kendisi çıkıyor ilk altı soruyu öyle yaptım.


cicikus124

bizimkiler de anca cami avlusuna.


emre353461

O çocuklarını nedir ya?Resmen küfür.


Mustafa5734

o çocuklarından müzede ayrılır. olabilirmi leave aynı zamanda ayrılmak


gulhan544799

O müzede çocuklarından ayrılır yazdım. Ama ayrılır ile bırakır aynı fiilmiş galiba.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.